اشتباهتون اینه که به کاربرانی که تائید هویت رسمی نشدند هم اجازه درج تحلیل های این مدلی و بارگزاری عکس رو میدید.
@Soldier_of_Iran4 ساعت پیشدر پاسخ بهاشتباهتون اینه که به کاربرانی که تائید هویت رسمی نشدند هم اجازه درج تحلیل های این مدلی و بارگزاری عکس رو میدید.
@IranianResearcher4 ساعت پیشبهترست تا دردسر نشده فارس تعاملی را با یک برند جدید معرفی کنید.چون هم این سبک اظهارنظرهای عجیب که بنظر نمی رسد از سوی یک شهروند عادی ایران باشد در حال زیاد شدن است، از سوی دیگر هم دشمن مطمئن است که این جزئیات مثل نقره ای و... را مخاطبش پیکیری نخواهد کرد.بنظرم با برند جدید و متفاوت از خبرگزاری فار…نمایش بیشتر
@pouria2173 ساعت پیشدر پاسخ بهخوب حالا دستش درد نکنه هر کی نوشته. دشمن باید بدونه که این گزینه هم برای ما بالقوه روی میز هست. ما هر چی غیر قابل پیشبینی تر و مرموزتر باشیم برای دشمنانمون ،بنفعمون هست.
@user177513854503 ساعت پیشفارس جان بهتره در فارس تعاملی یک تغییرات اساسی بدهید چون واقعا داره دردسر میشه
@user1770231615913 ساعت پیشدر پاسخ بهراست گفته کارشناسان دشمن ( امریکا) هم همین را گفتن پس دوس داری سالی دوبار مورد حمله قرار گیریم دیوونه شدی همه بدبختی مملکت از ترسو بودن است .ترس برادر مرگه
@HASSAN_B3 ساعت پیشضربه ای که خبرگزاری فارس با تعاملی کردن خبرگزاری به خودش زد رو ضد انقلاب نتونست در تمام این سالها به خبرگزاری فارس بزنه.هیچ رسانهای و خبرگزاری ای با خودش همچین کاری نمیکنه و همچین بلایی سر خودش و اعتبارش نمیاره که فارس نیوز آورد.
@pouria2173 ساعت پیشدر پاسخ بهاصلا دشمن باید این احتمال را بدهد که ما یا داریم یا میتوانیم ظرف دو هفته بسازیم. نباید خیال دشمن از این باب از ما جمع باشد به نفع ما نیست.
@user1768326978803 ساعت پیشدر پاسخ بهمطلب کاملا درستیه تا در کویرلوت یا دشت کویر بصورت علنی آزمایش اتمی انجامندهیم و به بازدارندگی هسته ای نرسیم'جنایتکاران صهیونیست و امامین کفر ترامپ پدوفیل و نتانیاهو کودک کش دست از سر مملکت ما برنمی دارند!
@zach2203 ساعت پیشدر پاسخ بهطرفداران مذاکره شکست خورده که از اول مرده متولد شد در تلاشند که صدای حق طلبی مخاطبین فارس را که فعال هستند مسدود کنند
@Iranehamdel3 ساعت پیشدر پاسخ به وفارس من| چرا برای تلفن ثابت بدون استفاده آبونمان میدهیم؟
همزمان با اعلام افزایش هزینه آبونمان تلفن ثابت، جمعی از کاربران «فارس من» با ثبت پویشی، خواستار حذف این هزینه شدند و آن را مغایر با حقوق مصرفکننده دانستند؛ اما شرکت مخابرات میگوید بدون دریافت این مبلغ، نگهداری زیرساخت گسترده تلفن ثابت امکانپذیر نیست.نمایش گزارش
@user1733647616443 ساعت پیششما کاملا مسئول هستید. یا باید اعتبار سنجی داشته باشید روی پست یا کامنت ها و یا اگر نمیتوانید کلا این بخش ها را غیر فعال کنید
@user17091000831448231633 ساعت پیشدر پاسخ بهموافقم .سی سال هم تاخیر بی جهت داریم ..وقتی پاکستان و صهیون دارند و در آینده نزدیک امارات هم میسازه چرا ما نسازیم
@user176745593333 ساعت پیشدر پاسخ بهنگران روزی هستم که بحرین و قطر و کویت امارات هم مسلح به کلاهک هستهای شده باشند و تنها سلاح دفاعی ایران همچنان پهپاد و موشکهای متعارف باشد.
@iranian14053 ساعت پیشدر پاسخ بهباید همه باهم یاد بگیریم اگر در موضوعی اطلاع کافی نداریم اظهار نظر عمومی نکنیم یا حداقل ابتدا مطالعه ای در مورد موضوع داشته باشیم بسیار دیدم برخی خیلی راحت شدید ترین نسبت ها و تهمت ها را در خصوص مسلمان دیگر مطرح می کنند بدون اینکه نگران تبعات گفته یا نوشته اش باشد اگر اهل بصیرت باشیم هر موضوعی را که…نمایش بیشتر
@SonofIRI3 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی اپاراتو بخاطر یه کانال جریمه کردن بعید نیست شمارو هم بخاطر مطالب کاربر جریمه کنند(شیوه مدیریتی مسخره؟!شاید)
@user17091000641600739063 ساعت پیشدر پاسخ بهچرا میترسید ما ده بار هزینه ساخت بمب اتم دادیم .بسازیم تمام بشه
@Saeed32 ساعت پیشهمه خبرگزاری های معتبر دنیا این بخش را در سایتهایشان دارند ، اینکه کاربری نظر و تحلیل خودش را دارد طبیعی است ... مگر توی آمریکا نظراتشان را از روی کانال ترامپ سوشال کپی می کنند ... !؟داشتن یا نداشتن بمب اتم هم مخالفان و موافقانی ممکن است داشته باشد که لزوما وابسته به جایی هم نباشند
@Saberbasir2 ساعت پیشدر پاسخ بهمطلب درست و به حقی نوشتهمطالبه هر ایرانی عاقلی در این شرایط همینهبدون بازدارندگی هستهای جنگ و سایه جنگ تا سالها بر سر ایران خواهد بود