مطلب نامفهوم است. اولا که غیابی هم می شد رای گرفت نیاز به این ژانگولر بازی ها نبود. دوم این که این افراد سالها صاحب منصب بوده اند برای چنین روزی. فدا کردن جان حداقل کاری است که می توانسته اند انجام دهند.
@user170910095127123991812 خرداد 1405در پاسخ بهمطلب نامفهوم است. اولا که غیابی هم می شد رای گرفت نیاز به این ژانگولر بازی ها نبود. دوم این که این افراد سالها صاحب منصب بوده اند برای چنین روزی. فدا کردن جان حداقل کاری است که می توانسته اند انجام دهند.
@dr_rr12 خرداد 1405در پاسخ بهاز عالمان و خبرگان دینی انتظار کمتری نمی رفت.خدارو شکر این مملکت صاحب داره. خودش حافظ و نگهدارشه.
@user17702316159112 خرداد 1405در پاسخ بهیهودی اون روزی خواهد امد که آفتابه به گردن ریسمان به دست تو خیابانهای می چرخانیم تون 🧙♂️
@user17080293146013 خرداد 1405در پاسخ بهقبول باشه انشاالله حالا حداقل صورتجلسه رو رسانهای بفرمایید