زاکانی: تهران به داشتن مردم شجاع افتخار می‌کند

شهردار تهران در شبکه ایکس نوشت: در روزهای اخیر و در میان بمباران؛ ۵۰ اتوبوس برقی باقیمانده از ۵۰۰ اتوبوس وعده داده شده تا پایان ١۴٠۴ ترخیص و به تهران رسید.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در شبکه ایکس نوشت: در روزهای اخیر و در میان بمباران؛ ۵۰ اتوبوس برقی باقیمانده از ۵۰۰ اتوبوس وعده داده شده تا پایان ١۴٠۴ ترخیص و به تهران رسید. ۳۵ اتوبوس دوکابین جدید و باکیفیت برای خطوط تندرو اتوبوس هم که وارد پایتخت شده بود در روزهای آینده وارد خیابان‌ها خواهد شد.تهران دوست‌داشتنی این روزها به داشتن چنین مردم حاضر در میدان و شجاع افتخار می‌کند و باید برازنده‌تر برای میزبانی از شما شود.
18:07 - 13 فروردین 1405

0 بازدید