تحول عمرانی در شهر چابهار با آغاز دوباره نهضت آسفالت
شهردار چابهار از آغاز مرحله جدید پروژه های عمرانی در سطح این شهر و بازگشت نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی خبر داد.
درویش بلوچ نیا در گفت و گو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: با هدف بهبود سیمای شهری، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و ارتقای زیرساخت های شهری مرحله جدید نهضت آسفالت در نقاط مختلف شهر آغاز شده است.
وی افزود: این طرح در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ارتقای کیفیت خدمات شهری اجرا میشود و تلاش داریم بخش قابل توجهی از معابر فرسوده و نیازمند بهسازی در کوتاه ترین زمان ممکن ساماندهی شود.
شهردار چابهار با اشاره به دیگر برنامه های مدیریت شهری بیان کرد: توسعه فضای سبز، نوسازی و بهسازی پارک ها و اجرای پروژه های عمرانی مختلف بخشی از برنامه جامع مدیریت شهری برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.
بلوچ نیا خاطرنشان کرد: مدیریت شهری چابهار با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود روند اجرای پروژه های عمرانی را با جدیت دنبال میکند تا زمینه رضایتمندی بیشتر شهروندان فراهم شود.
14:02 - 7 تیر 1405