ارزوی سلامتی برای این رهبر مقاومت دارم 🫡🤲
@Ya_mahdi_adrekna21 فروردین 1405در پاسخ بهدستور منافقین جهت فریب ملتسانسور گسترده حملات وحشیانه به لبنان برجسته سازی اندک موشک های شلیک شده حزبالله به اسرائیل جهت خاموشی مطالبه عمومی دخالت سپاه در کربلای لبنان انسانیت و غیرت و شرافت کجاست آخه؟؟؟ منافقین هم آبروی ایران در محور مقاومت را بردند .وان استنصروکم فی الدین فعلیکم النصر
@Ya_mahdi_adrekna21 فروردین 1405در پاسخ بهدستور اولیای الهی جهت تعجیل در مرگ ترامپ و نتانیاهو و ...هر روز سوره ص قرائت شودآنها که میتوانند هر روز به همین نیت زیارت عاشورا را کامل قرائت کنند از بعد از طلوع آفتاب باشد تا قبل از غروب در یک مکان مطهر مانند امام زاده یا مسجد
@raqed_raqim21 فروردین 1405در پاسخ بهخاک بر سر ما اگه شما رو جلوی این درندگان تنها بذاریم... پیروزی در جنگ هم قطعا کوفتمون خواهد شد...
@zolfagar21 فروردین 1405در پاسخ بهبله از این به بعد انصار الله و حشد الشعبی هم تغییر رویه بدن تعجب نمیکنم . دیپلماسی مذاکره به هر قیمتی
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_31321 فروردین 1405بخشی از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای | ۲۰/فروردین/۱۴۰۵
همسایگان جنوبی ایران، از مستکبران اِعراض کنند به همسایگان جنوبی ایران، میگویم که شما در حال دیدن یک معجزه هستید. پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعدههای دروغین شیاطین بدگمان باشید. ما هنوز منتظر واکنش مناسبی از سوی شما هستیم تا برادری و خیرخواهی خود را به شما نشان دهیم.…نمایش بیشتر
@Ya_mahdi_adrekna21 فروردین 1405درود خدا بر حزب الله قهرمان که برای حمایت از ملت ایران وارد شد و با طراحی منافقین بی غیرت مذاکراتی ، تنها در وسط میدان کربلا ماندخدایا، جنس ملت ایران از جنس بی غیرت ها نیست ، ما را به کربلای غزه برسان.بی غیرتهای ما آلوده انگلیس و دانمارک و کانادا و تایلند هستند . اصلا انسان نیستند
@user17653821066621 فروردین 1405در پاسخ بهتنها گذاشتن برادران لبنان به طمع غنایم نسیه مذاکره جوانمردانه نیست.این عزیزان علی رغم فشار دولت لبنان به خاطر ما وارد جنگ شدند.چجوری میخوایم جواب سیدحسن رو بدیم؟ تاحالا هم اگر موفقیتی بوده از جانب خدا بوده.با تنها گذاشتن مجاهدین حزب الله غضب خدا رو برای خودمون میخریم.هیچ خیر و برکتی درین آتش بس نیست
@janfadainternt21 فروردین 1405در پاسخ بهاینترنت رو وصل کنید که بتونیم مقاومت کنیم من دیگه پس اندازامو خرج کردم.
@AliMuhammadi21 فروردین 1405در پاسخ بهلبنان رو دریابید، همه بیانیه دادن که لبنان و همه اعضای جبهه مقاومت جزو شروط اصلی آتشبس هستن، و در صورت نقض شروط و ادامه حملات، پاسخ میدیم.خب دارن میزنن لبنان رو. به حریم هوایی کشور هم که دائما تجاوز میشه.خواسته عموم مردم پاسخ قاطع و سریع به نقض شروط هست.
@user1775394479821 فروردین 1405در پاسخ بهباز دم غیرت تو گرم . نه مثل بعضی ها تو اسلام اباد خیمه زدن
@News_ir21 فروردین 1405در پاسخ بهتجدید قوای آمریکا، اسرائیل و کشورهای منطقه
ناو بوش، فورد و باکسر همگی دقیقاً در همان زمانی که «آتشبس» به پایان میرسد، در غرب آسیا همگرا میشوند.نمایش گزارش
@reza_mohammadi_ir21 فروردین 1405در پاسخ بهایران باید به این برادران جان بر کف و استوار کمک کند. تا دیر نشده، فرصت مناسبی داریم تا لحظه ای که افکار عمومی جهان همراه جبهه مقاومت است این رژیم شیطانی را یکبار برای همیشه به زانو درآوریم.
@user170910169422232923521 فروردین 1405اینایی که هی از لبنان میگن متوجه هستید که خودمون با تورم بالای ۱۱۵ درصد اقلام خوراکی روبرو هستیمبرنامه قطعی برق بالای ۴ ساعت هم بزودی رونمایی میکننبه نظرم به جای اینکه به فکر لبنان باشیم یه فکری به حال خودمون کنیم
@user17080357296321 فروردین 1405واقعا ما شرمنده برادران و خواهران حزب الله هستیم در این نبرد هیچگونه حمایتی از لبنان که به خاطر ما در کنار ما وارد این نبرد خطرناک شد نکردیم حق دارن نسبت به ما بی تفاوت و بد بین و حتی ما را بی معرفت یاد کنن