حملات کاهش پیدا کرده به خاطره فشاره ایران چقدر خنده دار حدعقل میگفتید پایان یافتهنتیجه ،هر کس به ایران کمک کندباید قتل عام میشود
@user17563198492121 فروردین 1405تعليقًا علىحملات کاهش پیدا کرده به خاطره فشاره ایران چقدر خنده دار حدعقل میگفتید پایان یافتهنتیجه ،هر کس به ایران کمک کندباید قتل عام میشود
@najmeeyeh21 فروردین 1405یک کم زود نیست؟ سه روز هر غلطی خواست کرد و ما ، سکوت کردیم مردم لبنان زیر آتش بودند و هنوز هستند اینجا بعضی نشستند حساب می کنند از عوارضی تنگه هرمز چقدر بگیریم !در ضمن، هروقت دیگر حمله نکرد حسابه..
@janfadaye_mardom21 فروردین 1405تعليقًا علىهمین امروز ظاهراً به بیمارستان و کلی آمبولانس حمله کردند. گویا تصمیم بر این هست که ما سکوت کنیم. نمیدونم چی بگم واقعاً.
@Ramtinbabaei7521 فروردین 1405تعليقًا علىتو ایین دست نوشته و خودساخته یهود گفته شده جز قوم یهود بقیه حیوانن اما الان مشخص میشه کیا خیوانن
@user170910059976736452821 فروردین 1405تعليقًا علىوقتی خبرگزاری معتبر فارس اینجوری تو روز روشن دروغ میگه که بالا سریاش به اهداف شومشون برسند دیگه معلومه چه خبره مردمممم اینا میخوان شما رو ساکت کنند همین امروز ببینید چند جا بمباران کردند تو لبنان
@user170910059976736452821 فروردین 1405تعليقًا علىوقتی خبرگزاری معتبر فارس اینجوری تو روز روشن دروغ میگه که بالا سریاش به اهداف شومشون برسند دیگه معلومه چه خبره مردمممم اینا میخوان شما رو ساکت کنند همین امروز ببینید چند جا بمباران کردند تو لبنان
@user170910070582226973821 فروردین 1405تعليقًا علىبه بیروت اره به بیت جبیل و روستا های جنوب لبنان نه
@Irani3130021 فروردین 1405تعليقًا علىهمین چند ساعت پیش بمباران شدید کرد کهآقای قالیباف تو از گندم ملک ایران نخواهی خورد تا ما زنده ایم نمیزاریم به اهداف شومت برسیرهبر انقلاب ۳۶ سال با درایت و جان فشانی خودش انقلاب و آرمان های مارو زنده نگه داشت نگذاشت تسلیم استکبار بشیم حالا تو آمدی همه آن هارا دفن کنی!!
@Yahossin11021 فروردین 1405خودتون گول نزنید نقض کرده اسرائیل ما هم نمیدونم چیکاره هستیم این بار حمله کنه به ايران از دفعات قبل بیشتر ضربه میخوریم خودشو داره آماده میکنه قوی تر میاد
@Hajaqa21 فروردین 1405تعليقًا علىلبنانیا دارن میگن دم ایران گرم باز یه سری از خودمون میگن خاک تو سر خودمون. یخورده ترمز کنید دیگه😄
@user170910059976736452821 فروردین 1405تعليقًا علىدستور منافقین جهت فریب ملتسانسور گسترده حملات وحشیانه به لبنان برجسته سازی اندک موشک های شلیک شده حزبالله به اسرائیل جهت خاموشی مطالبه عمومی دخالت سپاه در کربلای لبنان انسانیت و غیرت و شرافت کجاست آخه؟؟؟ منافقین هم آبروی ایران در محور مقاومت را بردند .وان استنصروکم فی الدین فعلیکم النصر
@user17080357296321 فروردین 1405تعليقًا علىمتاسفانه شعار هایی که گذشته میدادن،، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایرانکسانی که همچین شعاری میدادن الان کجان؟؟ لبنان به خاطر ما وارد این جنگ شد و از شمال سرزمینهای اشغالی، دشمن فلج کرد ته قضیه با نقص اتش بس تجاوز خونین به لبنان اتفاق افتاد و متاسفانه ایران عکس العمل نظامی نداشت، حلال کن لبنان
@Rezatalei21 فروردین 1405تعليقًا علىآقای جمهوری اسلامیلعنت بر آتش بس و هرچی مذاکره با شیاطین۴۸ ساعت است داریم فریاد می زنیمحزب الله لبنان را دریابجنوب لبنان را دریابفقط توییت پشت توییتبا توییت بازی و تهدیدهای توخالی و بی مصرف نمیشه اسرائیل را سرجاش نشاند.…أظهر المزيد