واردات ماشین رو کاااااملا و * و شرط آزاد کنید، تا ماشین های صدی پنج و چهار لیتر وارد بشه، مصرف نصف میشه. تنها راهتان همینه، فکر کار دیگه ای رو از سرتان بیرون کنید. مثل دفاع مقدس که تویوتاهای ژاپن مددی شد، الانم وقتشه تویوتاها مدد بدن
@user17253634344714 شهریور 1403واردات ماشین رو کاااااملا و * و شرط آزاد کنید، تا ماشین های صدی پنج و چهار لیتر وارد بشه، مصرف نصف میشه. تنها راهتان همینه، فکر کار دیگه ای رو از سرتان بیرون کنید. مثل دفاع مقدس که تویوتاهای ژاپن مددی شد، الانم وقتشه تویوتاها مدد بدن
@f_news14 شهریور 1403در پاسخ بهنشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفهها
با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شرق اهواز، جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفهها در دفتر مدیریت این ناحیه برگزار شد.نمایش گزارش
@user170910174305711347114 شهریور 1403در پاسخ بههر چی گفتن حسن خطرناکه حسن ولی صبح جمعه حسن دیر از خواب بیدار شد
@user170910130012549751414 شهریور 1403در پاسخ بهبهونه برا گرون کردن بنزین و بعد گرون شدن همه چیز . قطعی مکرر برق هم همین جوری شروع شد. تولید خودرو بی کیفیت و پر مصرف و اجاره ندادن واردات خودرو که تقصیر مردم نیست ، جوری برخورد میشه که اشتباه مسئولین هم تقصیر مردمه ...
@hojjat_majidi14 شهریور 1403در پاسخ بهدر چند روز اخیر فیلم لشگر قاچاق سوخت منتشر شد خبرنگاری نوشت🔹مقابله با این لشگر با سهمیه بنزین وکارت سوخت وگران کردن بنزین است؟سرکرده این لشگر با این حجم کولبر و سوختبرند؟ به هر حال،عقل میگوید سرِ این لشگر در بین مردم نیست این یک قاچاق سازمان یافته و هماهنگ شده است.نه خودتان راگول بزنید نه مردم را
@Jamkaran_313_6114 شهریور 1403در پاسخ بهزمینه سازی برای گران کردن بنزینراحت ترین راه حل مسئله در مدیریت کشور:فقط پاک کردن صورت مسئله نه حل مسئله😔
@user17078895974514 شهریور 1403در پاسخ بهاین خبرها پیام از برنامه ریزی واسه گران کردن بنزین میدهد. آماده میشویم برای بالاتر از ده هزار تومان
@user17210643877614 شهریور 1403در پاسخ بهکاش دولت مرحوم رئیسی قانون واردات رو اجرا میکرد تا اینقدر خودرو فرسوده توی جاده ها تردد نکنند
@f_news14 شهریور 1403در پاسخ بهنشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفهها
با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شرق اهواز، جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفهها در دفتر مدیریت این ناحیه برگزار شد.نمایش گزارش
@fel_fel14 شهریور 1403در پاسخ به142 میلیون لیتر؟ حساب کنیم. 100 میلیون لیتر مصرف بخاطر ترافیک های بیخود و 10 کیلومتری. 10 میلیون لیتر مصرف برای پیدا کردن جای پارک و صرف 1 ساعت وقت. میمونه 32 میلیون لیتر که نصفش برای تولید ماشین پرمصرف است. ماشین هست صدی 4 لیتر مصرف میکنه. سمند هم هست صدی 14 لیتر مصرف میکنه. چه کنیم؟ ادامه در بعدی.
@fel_fel14 شهریور 1403در پاسخ بهادامه قبلی ... 1: زمان قدیم ساختمان های بیش از 3 طبقه اجازه ساخت نداشتند. الان ساختمان های 10 طبقه بدون جای پارک و بدون خیابان با پرداخت هزینه اجازه ساخت میگیره. 2: همه ایران جمع شدن تو چند شهر کشور. 3: خودروها از تکنولوژی قدیمی و پر مصرف هستند. دلیل زیاد داره.
@delina14 شهریور 1403در پاسخ بهازیک طرف سخن از کمبودسوخت میزنن ازیک طرف هم مصرف بالای بنزین!؟ بهانه و مقدمه چینی برای قطعی گاز و گرانی بنزین داره انجام میشه!... 🙄 فقط آقای پزشکیان! طبق مطلبی که درباره رابطه دلار و بنزین گفتین،بنزین گران شد،حقوق هارا هم به امیدخدا دلاری پرداخت کنید،دیگه. 😉
@user170909997633458356214 شهریور 1403در پاسخ بهدر دولت دهم بدون مشکل و اقناع مردم بنزین به قيمت فوب خلیج فارس رسید و قاچاق بنزین معکوس شد بروید ببینید اون موقع چهکار کردند
@user17084839709714 شهریور 1403در پاسخ بهافزایش مصرف بنزین به معنای مصرف مردم نیست بلکه فرایند قاچاق سوخت به شکل گسترده در مرزها می باشد
@Ali12314 شهریور 1403در پاسخ بهعلل اصلی:وجود چند میلیون خودرو بی کیفیت و پرمصرفترافیک های طولانی و پیاپی و اتلاف سوخت و زمانکمبود وسایل نقلیه عمومی به تعدادکافیتعدد سفرها مردم در یکسال خصوصا به شمال کشوروجود چند خودرو در یک خانوادهتک سرنشین بودن خودروهاقیمت پایین سوخت بنحوی که دور دور در خیابان جزو تفریحات استقاچاق سوخت
@user17078446717914 شهریور 1403در پاسخ بهراننده تاکسی ون هستم با اجازه صدی سی مصرف ماشین هست هفت ساله از اسقاط ماشین گذشته از نوسازی هیچ خبری نیست