نه تندرو (فقط میدان)، نه میانه‌رو (فقط دیپلماسی)، بلکه ایرانی انقلابی: میدان + دیپلماسی

ترامپ در راستای عملیات روانی تفرقه، ایرانیان را به دو دسته تقسیم می‌کند: تندرو و میانه‌رو.در ادبیات او، تندرو یعنی کسی که فقط میدان و جنگ نظامی را می‌پذیرد و میانه‌رو یعنی کسی که فقط دیپلماسی و مذاکره را می‌پذیرد.
اما پاسخ مسئولان و مردم یک پیام وحدت بود: همه ما ایرانی و انقلابی هستیم.«ایرانی انقلابی» به یک ملت و حکومت متحد اشاره دارد که برای آنها فقط مبارزه با نظام سلطه و دشمن اهریمنی مقدس است؛ اما میدان و دیپلماسی هر دو ابزاری است که با تشخیص رهبر، از هر کدام از آنها در راه پیروزی ایران استفاده خواهند کرد.
سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران، در این باره می‌نویسد:«گزاره یا میدان و یا دیپلماسی غلط است؛ اما گزاره هم میدان هم دیپلماسی درست است. یکی تولید قدرت می‌کند و دیگری با ابزار دیپلماسی و از طریق مذاکره حتی با دشمن، این قدرت تولید شده در میدان را به نفع ملی تبدیل می‌کند.»
یک خدا، یک‌ رهبر، یک ملت و یک راه؛ آن هم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان!
18:48 - 4 اردیبهشت 1405

95 بازدید