@user1709101534337835294منذ 2 ساعاتتعليقًا علىیعنی چی؟کشور متخاصم امارات شده مبدا تهاجم به خاک کشورمان. بعد خیلی سریع دارید عادی سازی میکنید.انشالله اون پولهای کثیفی که از تجارت با حکام دبی در میارید خرج دوا دکترتون بشه
@Akhlaghi54منذ 2 ساعاتتعليقًا علىاینقدر که ما دنبال عادی سازی روابط با دشمنانمون هستیم در هیچ برهه ای از تاریخ این حقارت دیده نشده. اماراتی ها از هرکاری در حق مردم ما دریغ نکردن از اخلال در نظام ارزی و اقتصادی ما تا حمله مستقیم به خاک مقدس کشورمون بعد ما دنبال رابطه هستیم حداقل بذارید کف شهدامون خشک بشه
@user177446837342منذ 2 ساعاتتعليقًا علىخاک برسر وطنفروش و خائن و تجزیه طلب وضد ایرانی لعنت بر امارات صهیون
@Saeed14swمنذ 1 ساعاتتعليقًا علىاماراتی های پست فطرت در جنگ علیه ایران همدست آمریکا و اسرائیل بودند.آن کسانی که بعد از این برای تفریح و سرمایه گذاری به این کشور نانجیب سفر کنند از غیرت و شرف بدورند.
@Mehrayinمنذ 26 دقائقتعليقًا علىيطلبدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلاب
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
1001000
@Mehdi1111منذ 19 دقائقبه خدا قسم پول به جیب این کشورک های متخاصم نبرید، بنادر و گمرکات کشور اجازه ورود کالا و واسطه گری به عده ای رانت خوار ندهند ، دیگر بس است هر چقدر سختی داشته باشد ایران و ایرانی اسلامی شیعه علی دیگر نباید روابط عادی گردد با امارات صهیونیستی برادر مسلمانان نیست طرف قاتل ایرانی است، بس است