ننگ بر کسی که میره دبی خوشگذرانی
@user17091015343378352941 ساعت پیشدر پاسخ بهیعنی چی؟کشور متخاصم امارات شده مبدا تهاجم به خاک کشورمان. بعد خیلی سریع دارید عادی سازی میکنید.انشالله اون پولهای کثیفی که از تجارت با حکام دبی در میارید خرج دوا دکترتون بشه
@Akhlaghi5429 دقیقه پیشدر پاسخ بهاینقدر که ما دنبال عادی سازی روابط با دشمنانمون هستیم در هیچ برهه ای از تاریخ این حقارت دیده نشده. اماراتی ها از هرکاری در حق مردم ما دریغ نکردن از اخلال در نظام ارزی و اقتصادی ما تا حمله مستقیم به خاک مقدس کشورمون بعد ما دنبال رابطه هستیم حداقل بذارید کف شهدامون خشک بشه
@user17744683734220 دقیقه پیشدر پاسخ بهخاک برسر وطنفروش و خائن و تجزیه طلب وضد ایرانی لعنت بر امارات صهیون