بخاطر اینکه آمریکا و نفوذیاش نمیخان و نمیزارن
@user17091013897988841711 ساعت پیشدر پاسخ بهاقایان دولت اصطلاحات هروقت راس دولت بودندکه همگی هم متاسفانه درلحظه های حساس وتاثیرگزاراین وطن عزیزبوده دست ردبه سینه چین زده تاغربگرائی خودرااثبات کنند وحتی از چنین پروژه های موفقی هم الگوبرداری نمیکنن صنعت خودرونیزدرکشورمازودتر ازچین کلید خورده ولی ماکجائیم اونهاکجاکمی بصیرت برای پیشرفت ایران عزیز
@GOLGOL1 ساعت پیشدر پاسخ بهایران عزیز ما قربانی مدیران نالایقی است که یا دامادند یا عروس و خلاصه ژن خوب هستند. متاسفانه ارزیابی عملکردی هم درکار نیست.
@Kiumarseyan39 دقیقه پیشدر پاسخ بهما دنبال تصمیم های بزرگ کلان و مادر قنعت نیستیم بلعکس چین دولتمردان میگن تا سه سال دیگه باید 3500 کیلومتر قطار پر سرعت ساخته بشه و ما میگیم بشینیم پای دیگ برای 100 کیلیومتر باقی مانده خط ریلی غیر برقی 50 سال پیش تا بین پیمانکاران دولت چه نظامی چه راندی تقسیم کنیم و انها هم به صدتا پیمان کار دیگه و
@user1778170387216 دقیقه پیشدر پاسخ بهچرا باید به بهره بردای برسد!? نکاه مجلس و دوستان ش که انحصار همه منابع واقتصاد و دارن بنکاهداری ، جهش شبانه ارز رسمی! چاپ پول ، واردات و تهاتر کالابنجل و مصرفی! مانند خودرو و فروشش 7برابر نرخ جهانی به مردم است ! نه زیرساخت !
@user1778170387213 دقیقه پیشدر پاسخ بهحتما این روزها خبرها ومستندات و دیدید که موج ورود خودرو ها چینی و شزکتها مونتاژ اینها را شاهدیم ! حتی در دوران جنگ ! تا اینجا 6 و 7 برابر نرخ جهانی قیمتگذاری وبفروشن ومعادلش چاپ ریال بشه! بله متاسفانه نگاه مجلس و ذوستانش که انحصار منابع و دارن این است ! نه زیرساخت !
@user1778170387212 دقیقه پیشدر پاسخ بهدر چنین شرایط کشور ارز محدود ، تهاتر و واردات فقط بایدصرف وزود تکنولوژی و زیرساخت شود نه کالا بنجل و مصرفی! کهشاهدید ! ارز و منابع برای خودرو بنجل چینی و ... دازن ولی برای دارو ! و کالا اساسی و زیر ساخت ندارن !!!
@user177817038721چند لحظه پیشدر پاسخ بهبرای همین عده ای میکن فرض بر توافق فرض بر دادن پول نقد توسط دنیا بازم همین وضعه و حتی عده ای میکن در صورت توافق بحای دلار نقد، باید سرمایه گذاری در زیرساخت انجام دهند چون نقد بدن مجدد سر از حساب پسر فلانی و فلانی در میاره یا صرف خودتحریمی میشه!