@Sarbaz_rahbari11 اردیبهشت 1405🔴بسیار مهم‼️حتماً بخوانید‼️👇
🔻مردم عزیز هوشیار باشیدممکن است مافیای داخلی و خارجی، گرانی های شدیدی را در کشور به وجود بیاورند برای اینکه مردم خیابان ها و میادین را رها کنند.☑️ولی به توفیق الهی نقشه هایشان شکست خواهد خورد و الحمدالله قوای سه گانه و نظامیان و دیپلماسی و بسیج و مردم عزیز با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با حفظ #…Show more
@user17763320021011 اردیبهشت 1405Replying toسعدی (ع.ر):چو جنگ آوری، با کسی بر ستیز،که از وی گُزیرت بُوَد یا گُریز!(با کسی دربیفت که یا از پسش برمیای یا میتونی ازش فرار کنی!)کاش تصمیمگیران، ادبیات فارسی رو خونده بوندن تو زندگیشون.
@user17773103437211 اردیبهشت 1405Replying to andشرکت #ایرانسل به دلیل قطعی اینترنت میخواهد ما پرسنلش رو به خاک و خون بکشه. برای رضای خدا فقط دکمه حمایت رو بزنیناز آنجا که فرزند رییس جمهور هم در ایرانسل همکار ماست انتظار می رود این تخلف که مغایر با دستور پدر است به ایشان گوشزد شودhttps://farsnews.ir/Irancell_old_staff_1405/1777198438466309981در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامدDemandاز خط ایرانسل تا خط زندگی؛ روایت تغییر قرارداد کارمندان ایرانسل
در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامد در روزگاری که کشور با فشارهای اقتصادی، محدودیتهای بین المللی و شرایط جنگی در بخش های مختلف مواجه است، انتظار از شرکت های بزرگ ملی، نه تنها رشد اقتصادی، که رفتار مسئولانه و حمایتی با نیروی انسانی است، آن سرمایه های انسانی که سال ها بی وقفه پشت خطوط پاسخگویی و پشتیبانی، صدای کشور را زنده نگه داشتهاند. اما خبرها از تصمیم ایرانسل برای تغییر مدل همکاری با کارمندان بخش ارتباط با مشتریان، از استخدام مستقیم به پیمانکاری یا واگذاری به شرکت های زیرمجموعه، نگرانی عمیقی در میان کارکنان و فعالان حوزه ارتباطات ایجاد کرده است. این تصمیم در فضایی طرح شده که دولت و حاکمیت دقیقاً در مسیر رسمی سازی نیروهای پیمانی و قراردادی قدم گذاشتهاند، یعنی در زمانی که سیاست های کلان کشور بر تثبیت و امنیت شغلی کارکنان تاکید دارد، یکی از بزرگترین شرکت های فناوری ارتباطی تصمیمی خلاف جهت این مسیر را اتخاذ کرده است. همکاران ارتباط با مشتریان ایرانسل تنها کارمندان عادی نیستند، آنها نیروهایی هستند که در تمامی بحران ها و شرایط خاص، حتی پیش از آنکه مدیریت تصمیم بگیرد، وظیفه خود را درک کردهاند: از ایام کرونا که تماس های مردمی چندین برابر شد، تا دوره های فشرده پروژه های ملی، و حتی جنگ های ۱۲ روزه و جنگ رمضان که کشور در اوج اضطراب اقتصادی و فکری بود، این نیروها با از خودگذشتگی، همدلی و احساس مسئولیت، پشت خط ماندند و در تمامی قسمت ها پیگیر و دغدغه مند حل مشکلات مشترکان بودند تا ارتباط قطع نشود، نه فقط ارتباط مردمی، بلکه "اعتماد ملی". تصمیم امروز، اگر بدون توجه به این پیشینه و زحمات اتخاذ شود، می تواند پیام خطرناکی برای اعتماد داخلی کارکنان و حتی دیدگاه بیرونی مشتریان داشته باشد، پیمانکاری نیروهای ثابت پشتیبانی، در عمل به معنای برون سپاری امنیت شغلی، کاهش انگیزه انسانی و در نهایت، تضعیف رابطه میان برند و مردم است. در شرایطی که همه برای حفظ انسجام ملی و آرامش اجتماعی تلاش میکنند، نه تنها درست نیست از بار مسئولیت کاسته شود، بلکه بجاست در مسیر تثبیت جایگاه و شأن نیروی انسانی، پیشگام باقی بمانیم. ما در این پویش از مدیریت محترم ایرانسل و نهادهای بالادستی و نظارتی، دولت و مجلس شورای اسلامی در جایگاه سیاستگذار، قوه قضائیه به عنوان حافظ صیانت از حقوق کار، و رسانه های متعهد دعوت می کنیم تا با مداخلهای پیشگیرانه، این تصمیم را در ترازوی واقعیت های دشوار اقتصادی، الزامات امنیت شغلی و انصاف سازمانی قرار دهند و اجازه ندهند در شرایط حساس کنونی، سرمایه های انسانی یک مجموعه ملی دچار تزلزل شوند. ایرانسل، یادمان نرود: در تمام آن بحران ها، این نیروهای پاسخگو بودند که برای شرکت ماندهاند. شاید وقت آن رسیده است شرکت نیز برای آن ها بماند.
ایرانسل, مدیرعامل ایرانسل, وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات, بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی, مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان, هيئت دولت, قوه قضائیه, وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی, رسانه ها و خبرگزاری ها, سازمان بازرسی کل کشور
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@user170910007370629853211 اردیبهشت 1405Replying toاین وسط سایت رسمی پلی استیشن که آقایون بسته بودن دوباره باز کردن(هر چند باز شدنش با ویترین فرقی نداره)
@user17773103437211 اردیبهشت 1405Replying to andشرکت #ایرانسل به دلیل قطعی اینترنت میخواهد ما پرسنلش رو به خاک و خون بکشه. برای رضای خدا فقط دکمه حمایت رو بزنیناز آنجا که فرزند رییس جمهور هم در ایرانسل همکار ماست انتظار می رود این تخلف که مغایر با دستور پدر است به ایشان گوشزد شودhttps://farsnews.ir/Irancell_old_staff_1405/1777198438466309981در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامدDemandاز خط ایرانسل تا خط زندگی؛ روایت تغییر قرارداد کارمندان ایرانسل
در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامد در روزگاری که کشور با فشارهای اقتصادی، محدودیتهای بین المللی و شرایط جنگی در بخش های مختلف مواجه است، انتظار از شرکت های بزرگ ملی، نه تنها رشد اقتصادی، که رفتار مسئولانه و حمایتی با نیروی انسانی است، آن سرمایه های انسانی که سال ها بی وقفه پشت خطوط پاسخگویی و پشتیبانی، صدای کشور را زنده نگه داشتهاند. اما خبرها از تصمیم ایرانسل برای تغییر مدل همکاری با کارمندان بخش ارتباط با مشتریان، از استخدام مستقیم به پیمانکاری یا واگذاری به شرکت های زیرمجموعه، نگرانی عمیقی در میان کارکنان و فعالان حوزه ارتباطات ایجاد کرده است. این تصمیم در فضایی طرح شده که دولت و حاکمیت دقیقاً در مسیر رسمی سازی نیروهای پیمانی و قراردادی قدم گذاشتهاند، یعنی در زمانی که سیاست های کلان کشور بر تثبیت و امنیت شغلی کارکنان تاکید دارد، یکی از بزرگترین شرکت های فناوری ارتباطی تصمیمی خلاف جهت این مسیر را اتخاذ کرده است. همکاران ارتباط با مشتریان ایرانسل تنها کارمندان عادی نیستند، آنها نیروهایی هستند که در تمامی بحران ها و شرایط خاص، حتی پیش از آنکه مدیریت تصمیم بگیرد، وظیفه خود را درک کردهاند: از ایام کرونا که تماس های مردمی چندین برابر شد، تا دوره های فشرده پروژه های ملی، و حتی جنگ های ۱۲ روزه و جنگ رمضان که کشور در اوج اضطراب اقتصادی و فکری بود، این نیروها با از خودگذشتگی، همدلی و احساس مسئولیت، پشت خط ماندند و در تمامی قسمت ها پیگیر و دغدغه مند حل مشکلات مشترکان بودند تا ارتباط قطع نشود، نه فقط ارتباط مردمی، بلکه "اعتماد ملی". تصمیم امروز، اگر بدون توجه به این پیشینه و زحمات اتخاذ شود، می تواند پیام خطرناکی برای اعتماد داخلی کارکنان و حتی دیدگاه بیرونی مشتریان داشته باشد، پیمانکاری نیروهای ثابت پشتیبانی، در عمل به معنای برون سپاری امنیت شغلی، کاهش انگیزه انسانی و در نهایت، تضعیف رابطه میان برند و مردم است. در شرایطی که همه برای حفظ انسجام ملی و آرامش اجتماعی تلاش میکنند، نه تنها درست نیست از بار مسئولیت کاسته شود، بلکه بجاست در مسیر تثبیت جایگاه و شأن نیروی انسانی، پیشگام باقی بمانیم. ما در این پویش از مدیریت محترم ایرانسل و نهادهای بالادستی و نظارتی، دولت و مجلس شورای اسلامی در جایگاه سیاستگذار، قوه قضائیه به عنوان حافظ صیانت از حقوق کار، و رسانه های متعهد دعوت می کنیم تا با مداخلهای پیشگیرانه، این تصمیم را در ترازوی واقعیت های دشوار اقتصادی، الزامات امنیت شغلی و انصاف سازمانی قرار دهند و اجازه ندهند در شرایط حساس کنونی، سرمایه های انسانی یک مجموعه ملی دچار تزلزل شوند. ایرانسل، یادمان نرود: در تمام آن بحران ها، این نیروهای پاسخگو بودند که برای شرکت ماندهاند. شاید وقت آن رسیده است شرکت نیز برای آن ها بماند.
ایرانسل, مدیرعامل ایرانسل, وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات, بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی, مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان, هيئت دولت, قوه قضائیه, وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی, رسانه ها و خبرگزاری ها, سازمان بازرسی کل کشور
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@RastGo11 اردیبهشت 1405داری از مزه یه میوه ای حرف میزنی که هرگز نخوردم و اصن نمیتونم بفهمم چی میگی ، من 45 سالمه به خاطر شرایط اقتصادیم هنوز نتونستم هواپیما سوار بشم بعد تو میگی اونا یعنی کفار اروپا به خاطر کنسل شدن پروازشون به مشکل خوردن کاش منم مثل اونا به مشکل بر میخوردم 😢
@user17770592091111 اردیبهشت 1405Replying toواقعا دلمون به حال اروپاییها میسوزه چقدر سختی میکشن، باید مهاجرت کنن ایران
@user17722624511411 اردیبهشت 1405Replying toواقعا باعث خجالت که با ذره بین فارس میگرده ببینه تو دنیا چی گرون شده سریع بچسبونه به تنگه هرمز بعد بدبختی و گرونی و تورم مردم خودمون رو نمیبینه واقعا شما کجا زندگی میکنین نکنه خبرگزاری فارس توی ونکوور یا ملبورن قرار داره ..اصلا یه بار یه حرف زدین که به بدبختی مردم بپردازن مسولین ..خجالت بکشین
@user170910042024162481211 اردیبهشت 1405Replying toبه ساعاتی نزدیک میشیم که تیم دیپلماسی عراقچی با زدن یک توئیت قیمت نفت را بکشن پایین
@Raies11 اردیبهشت 1405Replying toهنر سیاست جاییه که شل کن سفت کنش به موقع باشه. این پیچهایی که الان داریم سفتش میکنیم ممکنه یه جایی رد کنه و دیگه نشه کاریش کرد. جهان همیشه برای مشکلات خودش چارهاندیشی میکنه . نیاد اون روزی که جهان مشکلاتش رو از چشم سیاستهای ما ببینه. اون موقع دیگه اسرائیل و آمریکا تنها نیستن رفقا. تدبیر باید داشت
@amir__khan11 اردیبهشت 1405Replying toتروبه امام حسین حداقل یک خبر از قیمت مرغ و گوشت و برنج هم کار کنید بفهمیم تو ایران هستیدقیمت بلیط هواپیما اروپا به ما چه چسبیدی به سفر اونا ولی اینکه مردم دیگه سفره ایی ندارن براتون اصلا اهمیتی نداره ؟!!!چقدر وحشتناکه طرز تفکراتتون حداقل اینترنت باز کنید نیایم اینجا واعصاب و روانمون نابود نشه