تمامی دفاتر اپل در امارات بسته می‌شود

غول اقتصادی آمریکا در حال بستن تمام مغازه‌ها و دفاتر خود در امارات است.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ یک مجموعه لبنانی فعال در حوزه خدمات دیجیتال عنوان کرد که شرکت آمریکایی اپل (Apple) در حال بستن تمام مغازه‌ها و دفاتر خود در امارات است.#امارات#اخبار_جنگ#شرکت_اپل
00:28 - 10 فروردین 1405



25 الإجابة

‌بهروز حسین زاده‌ صورة الملف الشخصي
@News_ir10 فروردین 1405
تعليقًا على
‌بهروز حسین زاده‌ صورة الملف الشخصي
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  9 فروردین 1405

میهمانان جزیره اپستین: سیاستمدارانی که خفه خون گرفتند

توییت شهروند امریکایی: نه به شاه، نه به شاه پدوفیلی و نه به پدوفیلی‌هایی که از شاه پدوفیلی طرفداری می‌کنند. در واقع طرفداران ترامپ، آمریکا و اسرائیل همان سیاستمدارانی هستند که سر سفره مامور موساد«جفری اپستین» کودک خواری کرده و برای جبران محبت های اسرائیل ، خفه خون گرفته اند.

إظهار هذا الموضوع


‌شقایق اشک‌ صورة الملف الشخصي
@Shaghayegh1ashk10 فروردین 1405
تعليقًا على
انور قرفاش بداند؛ بن‌زائد هم بداند؛ سرتاپای امارات با آن تاریخ نداشته‌اش هم بداند؛وقتی آغوش‌تان را برای نتانیاهو و امریکا باز میکردید، وقتی برای نابودی ایران در جلسات شبانه شرکت میکردید، وقتی با برادران بن‌سلمان بر علیه مردم ایران اعتلاف میکردید باید به فکر امروز هم میبودید.

@user170910176899009547210 فروردین 1405
تعليقًا على
سیب از درخت افتاد. دلیل: قدرت جاذبه‌ی ایران.

‌بلور‌ صورة الملف الشخصي
@bolor10 فروردین 1405
تعليقًا على
‌بلور‌ صورة الملف الشخصي
بلور

@bolor  •  9 فروردین 1405

اکنون وقت بسیج عمومی، و آمادگی صد در صدی در بخش های مختلف کشور است نیرو ها رو سازماندهی بکنید
يطلب

اکنون وقت بسیج عمومی، و آمادگی صد در صدی در بخش های مختلف کشور است

با توجه به اخبار و رصد تحرکات ایالات متحده در منطقه اقدام و تهدید زمینی قطعی می باشد و با صحبت های جناب آقای دکتر قالیباف در این رابطه و تایید این مهم؛ به نظر می رسد اکنون وقت بسیج عمومی، و آمادگی صد در صدی در بخش های مختلف کشور است، باید رصد ها و برآورد های اطلاعاتی، دقیق تر و هوشمندانه تر شود، بدین صورت که به طور دقیق اطلاع داشته باشیم که دشمن در چه زمان و چه لحظه ای در چه جهت با چه سرعت و استعدادی در حال تقرب به ما می باشد. این نیازمند هماهنگی بالای اطلاعاتی است به هر روی حالا باید جلوی عملیات ترکیبی دشمن را بگیریم و برای این موضوع، باید الگوی جنگ ترکیبی دشمن را هم بشناسیم

نیرو های مسلح کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه

100
1000

‌وطن پرست صبور‌ صورة الملف الشخصي
@Vatanparast_sabour10 فروردین 1405
تعليقًا على
این سرزمینهایی که ۲۰۰-۳۰۰ ساله از دست دادیم دست حاکمان بدی افتادهان شاالله پس بگیریم

@user17743832371610 فروردین 1405
این دقیقا چیزی است که مایه رعب و وحشت سران عرب شده که از آمریکا میخواهند حملات تشدید شود: بی اعتمادی سرمایه گذاران به امنیت این کشور ها. تبعات این ضربه به مراتب مهلکتر از خسارت به زیرساخت هاست. با اتمام جنگ اگر ایرانی قدرتمند باقی باشد، اقصاد کشور های عربی هرگز به حالت قبل جنگ بر نخواهد گشت.

‌Omid Darabi‌ صورة الملف الشخصي
@OmidDarabi10 فروردین 1405
تعليقًا على
‌Omid Darabi‌ صورة الملف الشخصي
Omid Darabi

@OmidDarabi  •  4 فروردین 1405

نقشه نهایی دشمن در جنگ رمضان چیست و ما چه کار کنیم؟دشمن چه می‌خواهد؟آمریکا و اسرائیل بعد از شکست در جنگ ۱۲ روزه و کودتای دی‌ ۱۴۰۴، یک نقشه جدید دارند: ویران‌کردن و تجزیه ایران توسط آشوب‌گرانآنها قصد دارند با آشوب و جنگ داخلی، ایران رو به یک کشور بسیار‌فقیر و تکه‌تکه تبدیل کنند.برای این کار:
أظهر المزيد
٦ MB

‌شهروند ساده‌ صورة الملف الشخصي
@hedayate_haadi10 فروردین 1405
تعليقًا على و
این قانون، تبعیض به تمام معناست. تفاوتی بین کودکان زیر۲ سال متولد ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ نباید باشد. لطفا داخل سایت، ثبت نام کنید و از این مطالبه، حمایت کنید تا انشالله این تبعیض، برداشته شود.https://farsnews.ir/sunlands/1774520537210470695
س
سرزمین خورشید

@sunlands  •  6 فروردین 1405

چرا برخی کودکان زیر دو سال از طرح کارت امید حذف شده‌اند؟
يطلب

چرا برخی کودکان زیر دو سال از طرح کارت امید حذف شده‌اند؟

با احترام پیرو اعلام اجرای طرح حمایتی موسوم به «کارت امید» برای گروه کودکان زیر دو سال که متولد سال ۱۴۰۵ هستند، برخی والدین و خانواده‌ها با پرسشی مهم مواجه شده‌اند: مبنای تعیین محدوده سنی طرح دقیقاً چه بوده و چرا کودکان زیر دو سالی که پیش از سال ۱۴۰۵ متولد شده‌اند، در این طرح قرار نگرفته‌اند؟ از آنجا که هدف طرح‌های حمایتی معمولاً پوشش چالش‌های اقتصادی و مراقبتی در سال‌های ابتدایی زندگی کودک است، برای بسیاری از والدین این سؤال به وجود آمده است که: کودک یک‌ساله متولد ۱۴۰۴ و کودک یک‌ساله متولد ۱۴۰۵ از نظر نیازهای رشد، تغذیه و تأمین هزینه‌های مراقبتی تفاوتی با هم ندارند. حذف بخشی از کودکان زیر دو سال از پوشش طرح، ابهامی در معیارهای انتخاب گروه هدف ایجاد می‌کند. شفاف‌سازی معیارهای تعیین‌شده می‌تواند موجب اعتماد بیشتر خانواده‌ها به عدالت اجرایی طرح شود. بنابراین خواهشمند است دلایل کارشناسی و معیارهای دقیق انتخاب بازه سنی این طرح به‌صورت شفاف اعلام شود؛ تا والدینی که کودکان زیر دو سالِ متولد سال‌های قبل دارند، بتوانند با آگاهی کامل از منطق تصمیم‌گیری، نگرانی‌های خود را برطرف کنند. هدف از این درخواست، فقط روشن شدن معیارهای طرح و ایجاد شفافیت برای تمامی خانواده‌های دارای فرزند زیر دو سال است. با سپاس از توجه شما

1000
10٬000

‌Saman‌ صورة الملف الشخصي
@Saman_sh10 فروردین 1405
تعليقًا على
‌Saman‌ صورة الملف الشخصي
Saman

@Saman_sh  •  9 فروردین 1405

استفاده از اموال مصادره شده وطن‌فروشان جهت بازسازی منازل آسیب دیده جنگ
يطلب

استفاده از اموال مصادره شده وطن‌فروشان جهت بازسازی منازل آسیب دیده جنگ

با توجه به حجم خرابی های به وجود آمده در منازل مسکونی در جنگ، شرایطی جهت استفاده از اموال مصادره شده وطن فروشان برای بازسازی منازل آسیب دیده در جنگ فراهم شود.

1000
10٬000

‌خلیج فارس‌ صورة الملف الشخصي
@user17683787584710 فروردین 1405
تعليقًا على
دبی به افسانه تبدیل شدفرار سرمایه تازه از این شهر شروع شدهبعد از جنگ یک ایرانی هم پاشو نمیزاره دبی بدلیل قطع رابطهاقتصاد ایران باید مستقیم فقط با چین و روسیه و تا حدودی ترکیه مراوده داشته باشهجاده ابرشیم از افغانستان ما رو متصل می کنه به چین و مسیر دریایی خزر با روسیه

@user17682916764510 فروردین 1405
تعليقًا على
ببینم اون روزی رو که آمریکا پاشو میذاره خاک ایران و هزاران نفر از نیروهاش کشته میشن.قبلش هم نتانیابو رو به درک فرستادیم و توی منطقه دیگه امریکا پایگاهی نداره و کشورکهای عرب برای امنیتشون صف می ایستن التماسمونو میکنن

@Kazemi_hosseini10 فروردین 1405
تعليقًا على
یه امارات بود که از طریق اون تحریما رو دور میزدید الان تنها دوست جمهوری اسلامی کره شمالیه

@Reza_Hezbollahian10 فروردین 1405
تعليقًا على
همه دنیا میگه نه به پادشاهی حتی امریکایی که میگن شما شاه میخواین اونوقت همسایه ما وسط بمباران اسراییل داد میزد جاوید شاهحتی علف هرز هم به زمینش‌محکم میچسبه و قدرش میدونهواسه یک مشت دلار بیشتر حتی مملکت مثل مادرشون رو میفروشن

‌So Sa‌ صورة الملف الشخصي
@Sobhans10 فروردین 1405
تعليقًا على
ما که همین گوشی هم برامون شده آرزو چه میشه گفت

‌رسول سعیدنژاد‌ صورة الملف الشخصي
@RasoolSaeedNejad10 فروردین 1405
تعليقًا على
کمپانی صهیونیستی و همجنسباز اپل یکی از سرمایه‌گذارهای صهیونیزم جهانی هست که سرمایه‌ آن صرف کشتار مردم غزه، لبنان، فلسطین، سوریه و ایران میشه.وای به حال کسی که آیفون و دیگر محصولات اپل رو داره یا اگه مجبوره استفاده کنه، ولی طرفداری هم میکنه!طرفداری از اپل = شریک در قتل مردم مظلوم جهان

‌دکتر عادل شیرازی‌ صورة الملف الشخصي
@Adel_Shirazy10 فروردین 1405
تعليقًا على
مهم نیست ا‌پل چقدر تکنولوژی بالایی داره مهم این هست که سود این کمپانی در جهت نسل کشی خرج میشه

@user170910094480152620910 فروردین 1405
تعليقًا على
الان مزیت این موضوع برای کشور ما چیه؟؟؟ گوشی ارزون میشه؟؟؟ توروم مواد غذایی کم میشه؟؟؟ دقیقا نتیجه ملموسش رو هم بیان بفرمایید

@user17685655435410 فروردین 1405
.