بزرگ سازی بی مایه ها از خصلت اصلاح طلبی است مثل همتی و ظریف در داخل و زلنسکی در خارج
شما نه! ما برایتان تصمیم میگیریم
اوکراینی که هستهایاش را با تضمینهای امنیتی کشورهایی چون آمریکا عوض و به ناتو دلخوش کرد؛ حالا حتی خودش هم بر سر میز مذاکره در مورد سرنوشتش جایی ندارد.نمایش گزارش
@user17091017682539876146 اسفند 1403در پاسخ به وبزرگ سازی بی مایه ها از خصلت اصلاح طلبی است مثل همتی و ظریف در داخل و زلنسکی در خارج