محتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین
Replying toمحتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین
Replying to🔻این ادعایی که آقای منان رئیسی درباره جلسه شعام کردندواقعیت داره یا نه؟چرا روابط عمومی ریاست جمهوری پاسخی نداد؟
@F_f_f3hReplying toجمع ......کاش میشد راحت دهان رو وا کردبرای جمع حاضر بصیرت میطلبمسه قوه جمع میشید نمیتونید یه کشور و بگردونید
Replying toعزیزان سران قوا برگزاری جلسه در این شرایط امنیتی که مجلس شورای اسلامی هم به همان علت تعطیل است نگران کننده نیست؟!
Replying toکیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند️ بنابر برخی گزارشها، دستور به گرانی نان، تحت تاثیر مشاورههای چند نفر رخ داده که نهادهای امنیتی باید روی آنها بیشتر از حالت عادی، حساس باشند...
Replying toشعام هر که باشد در اینجا قابل دفاع نیست به ضرب و زور استدلال و حرف و ترساندن و ناله کردن که وضع کشور اینست رای جمع کردند در مقابل نظر رهبر . نشستند و گفتند و برخاستند در مقابل نظر رهبر برخاستند . افتخار ندارد . اسمش را هرجه می خواهی بگذار دلسوزی ....
Replying toمحمد منان رئیسی،نماینده قم:شما خبر ندارید،من خبر دارم؛یک بزرگواری در جلسه فرماندهان نظامی را تهدید کرد اگر این که من میگویم نشود من دیگر نیستم!من میروم،فرماندهان نظامی سر دوراهی گیر کردند،اگر مخالفت میکردندآن بزرگوار میرفت و کشور دچار خلع سیاسی میشد،آخر بین بد و بدتر گزینه بد را انتخاب کردند!
@mtnic3hReplying toمدیونید درباره گرانی ها صحبت کنید راستی نون داره کم کم دست نیافتنی میشه درباره حجاب هم دیگه نمیخواد صحبت کنید چون دیگه مسئله شده برهنگی اونم یکیاز خدا باخبر پیدا میشه جلوش وایمیسه
Replying toاگه اینقدر امن هست چرا مجلس تعطیل هست
Replying toپزشکیان آیا منان ربیسی واقعا راست می گوید یا دروغ می گوید . اگر اینگونه است به قول حضرت امام ره وای به روزی که مردم باطن ما را بدانند .
Replying toاقایان بعد نشست در مورد بد عهدی امریکا که دوباره زد و اسقاطیل که میگه نمیرم از لبنان نظری چیزی نداشتن ؟ دیگه محکوم کردن هم زشت شده ؟ یا میترسن محکوم کنن خرابکاری خودشون کار دستشون بده
ایران بعد از این جنگ نیاز به خون تازه در رگ هاش داره. آقای پزشکیان خودت استعفا بده یا هر کسی می تونه محترمانه ایشون رو در پست دیگری قرار بده تا رهبر جدیدمون هم شاید بتونند فضای ابتکار بیشتری داشته باشند. باید تغییرات اساسی بدیم. پزشکیان بدترین دکتر برای ایران بود و نفس بودنش مثل یه گل به خودی بود.
Replying toپزشکیان ما جنگیدیم یا دفاع کردیم که می گی هرکی می جنگه پای لرزش می شینه پزشکیان اینکه نمی توانیم نفت صادر کنیم کی محاصره کرده آمریکا کی جلو شکستن محاصره را گرفته دست وپای نظامی ها را بسته شما . چرا فریاد بر سر کسی می کشی که از اصول حرف می زنه . شنیدن کلام رهبر چقدر سخت است برای شما
Replying toقالیباف از طرف کدوم قوه تو جلسه شرکت کرده ؟ مجلس تعطیل رئیس نمی خواهد ؟ احتمالا موضوع گفتگو گران کردن آب و برق و بنزین بوده چون کمبود داریم و از طرف دیگر یارنه زیادی که از جیبمون به ملت می دهیم و قیمت جهانی این اقلام ۱۰ تا ۱۲ برابر ایرانه آخه ملت ایران خیلی ملت اسرافکار وناشکری هستند