محتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین
@Saeid_rafieiمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىمحتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین
@poyan1369منذ 3 ساعاتتعليقًا على🔻این ادعایی که آقای منان رئیسی درباره جلسه شعام کردندواقعیت داره یا نه؟چرا روابط عمومی ریاست جمهوری پاسخی نداد؟
@F_f_fمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىجمع ......کاش میشد راحت دهان رو وا کردبرای جمع حاضر بصیرت میطلبمسه قوه جمع میشید نمیتونید یه کشور و بگردونید
@Jamkaran_313_61منذ 3 ساعاتتعليقًا علىعزیزان سران قوا برگزاری جلسه در این شرایط امنیتی که مجلس شورای اسلامی هم به همان علت تعطیل است نگران کننده نیست؟!
@user178137429429منذ 3 ساعاتتعليقًا علىکیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند️ بنابر برخی گزارشها، دستور به گرانی نان، تحت تاثیر مشاورههای چند نفر رخ داده که نهادهای امنیتی باید روی آنها بیشتر از حالت عادی، حساس باشند...
@user178200189017منذ 3 ساعاتتعليقًا علىشعام هر که باشد در اینجا قابل دفاع نیست به ضرب و زور استدلال و حرف و ترساندن و ناله کردن که وضع کشور اینست رای جمع کردند در مقابل نظر رهبر . نشستند و گفتند و برخاستند در مقابل نظر رهبر برخاستند . افتخار ندارد . اسمش را هرجه می خواهی بگذار دلسوزی ....
@Kiao0oمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىای کاش اداره کشور هم تماما در دست سپاه بوداگر سیاست مدار بودن یعنی بده بره،
@user177804388041منذ 3 ساعاتتعليقًا علىمحمد منان رئیسی،نماینده قم:شما خبر ندارید،من خبر دارم؛یک بزرگواری در جلسه فرماندهان نظامی را تهدید کرد اگر این که من میگویم نشود من دیگر نیستم!من میروم،فرماندهان نظامی سر دوراهی گیر کردند،اگر مخالفت میکردندآن بزرگوار میرفت و کشور دچار خلع سیاسی میشد،آخر بین بد و بدتر گزینه بد را انتخاب کردند!
@mtnicمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىمدیونید درباره گرانی ها صحبت کنید راستی نون داره کم کم دست نیافتنی میشه درباره حجاب هم دیگه نمیخواد صحبت کنید چون دیگه مسئله شده برهنگی اونم یکیاز خدا باخبر پیدا میشه جلوش وایمیسه
@user178200189017منذ 3 ساعاتتعليقًا علىپزشکیان آیا منان ربیسی واقعا راست می گوید یا دروغ می گوید . اگر اینگونه است به قول حضرت امام ره وای به روزی که مردم باطن ما را بدانند .
@Sarbazevelayatmadarمنذ 2 ساعاتتعليقًا علىاقایان بعد نشست در مورد بد عهدی امریکا که دوباره زد و اسقاطیل که میگه نمیرم از لبنان نظری چیزی نداشتن ؟ دیگه محکوم کردن هم زشت شده ؟ یا میترسن محکوم کنن خرابکاری خودشون کار دستشون بده
@user173954935335منذ 2 ساعاتایران بعد از این جنگ نیاز به خون تازه در رگ هاش داره. آقای پزشکیان خودت استعفا بده یا هر کسی می تونه محترمانه ایشون رو در پست دیگری قرار بده تا رهبر جدیدمون هم شاید بتونند فضای ابتکار بیشتری داشته باشند. باید تغییرات اساسی بدیم. پزشکیان بدترین دکتر برای ایران بود و نفس بودنش مثل یه گل به خودی بود.
@user178200189017منذ 2 ساعاتتعليقًا علىپزشکیان ما جنگیدیم یا دفاع کردیم که می گی هرکی می جنگه پای لرزش می شینه پزشکیان اینکه نمی توانیم نفت صادر کنیم کی محاصره کرده آمریکا کی جلو شکستن محاصره را گرفته دست وپای نظامی ها را بسته شما . چرا فریاد بر سر کسی می کشی که از اصول حرف می زنه . شنیدن کلام رهبر چقدر سخت است برای شما
@user170841637552منذ 2 ساعاتتعليقًا علىقالیباف از طرف کدوم قوه تو جلسه شرکت کرده ؟ مجلس تعطیل رئیس نمی خواهد ؟ احتمالا موضوع گفتگو گران کردن آب و برق و بنزین بوده چون کمبود داریم و از طرف دیگر یارنه زیادی که از جیبمون به ملت می دهیم و قیمت جهانی این اقلام ۱۰ تا ۱۲ برابر ایرانه آخه ملت ایران خیلی ملت اسرافکار وناشکری هستند