نشست سران سه‌قوه به میزبانی پزشکیان برگزار شد

نشست سران سه‌قوه با حضور رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست سران سه‌قوه با حضور رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه به میزبانی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، برگزار شد.
پایان پیام/
17:04 - 6 تیر 1405

1 إعادة النشر11 التفاعل
47٫1k من المشاهدات


53 الإجابة

@Saeid_rafieiمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
محتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین

‌رضا پویا‌ صورة الملف الشخصي
@poyan1369منذ 3 ساعات
تعليقًا على
🔻این ادعایی که آقای منان رئیسی درباره جلسه شعام کردندواقعیت داره یا نه؟چرا روابط عمومی ریاست جمهوری پاسخی نداد؟

@F_f_fمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
جمع ......کاش میشد راحت دهان رو وا کردبرای جمع حاضر بصیرت میطلبمسه قوه جمع میشید نمیتونید یه کشور و بگردونید

‌فاتح‌ صورة الملف الشخصي
@Jamkaran_313_61منذ 3 ساعات
تعليقًا على
عزیزان سران قوا برگزاری جلسه در این شرایط امنیتی که مجلس شورای اسلامی هم به همان علت تعطیل است نگران کننده نیست؟!

@user1709100347007748992منذ 3 ساعات
تعليقًا على
سران سازش

@user178137429429منذ 3 ساعات
تعليقًا على
کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند️ بنابر برخی گزارش‌ها، دستور به گرانی نان، تحت تاثیر مشاوره‌های چند نفر رخ داده که نهادهای امنیتی باید روی آنها بیشتر از حالت عادی، حساس باشند...

@user178200189017منذ 3 ساعات
تعليقًا على
شعام هر که باشد در اینجا قابل دفاع نیست به ضرب و زور استدلال و حرف و ترساندن و ناله کردن که وضع کشور اینست رای جمع کردند در مقابل نظر رهبر . نشستند و گفتند و برخاستند در مقابل نظر رهبر برخاستند . افتخار ندارد . اسمش را هرجه می خواهی بگذار دلسوزی ....

‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌ صورة الملف الشخصي
@Kiao0oمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
ای کاش اداره کشور هم تماما در دست سپاه بوداگر سیاست مدار بودن یعنی بده بره،

@user177804388041منذ 3 ساعات
تعليقًا على
محمد منان رئیسی،نماینده قم:شما خبر ندارید،من خبر دارم؛یک بزرگواری در جلسه فرماندهان نظامی را تهدید کرد اگر این که من می‌گویم نشود من دیگر نیستم!من می‌روم،فرماندهان نظامی سر دوراهی گیر کردند،اگر مخالفت می‌کردندآن بزرگوار می‌رفت و کشور دچار خلع سیاسی می‌شد،آخر بین بد و بدتر گزینه بد را انتخاب کردند!

@mtnicمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
مدیونید درباره گرانی ها صحبت کنید راستی نون داره کم کم دست نیافتنی میشه درباره حجاب هم دیگه نمیخواد صحبت کنید چون دیگه مسئله شده برهنگی اونم یکیاز خدا باخبر پیدا میشه جلوش وایمیسه

‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌ صورة الملف الشخصي
@Sarbazevelayatmadarمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
اگه اینقدر امن هست چرا مجلس تعطیل هست

‌رضا‌ صورة الملف الشخصي
@RezoFمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
انشاالله تصمیم درست رو بگیرین

‌حی علی الاصول‌ صورة الملف الشخصي
@Abbas_N110منذ 3 ساعات
تعليقًا على
آیندگان از شما به نیکی نام نخواهد برد!

@user178200189017منذ 3 ساعات
تعليقًا على
پزشکیان آیا منان ربیسی واقعا راست می گوید یا دروغ می گوید . اگر اینگونه است به قول حضرت امام ره وای به روزی که مردم باطن ما را بدانند .

‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌ صورة الملف الشخصي
@Sarbazevelayatmadarمنذ 2 ساعات
تعليقًا على
اقایان بعد نشست در مورد بد عهدی امریکا که دوباره زد و اسقاطیل که میگه نمیرم از لبنان نظری چیزی نداشتن ؟ دیگه محکوم کردن هم زشت شده ؟ یا میترسن محکوم کنن خرابکاری خودشون کار دستشون بده

@user173954935335منذ 2 ساعات
ایران بعد از این جنگ نیاز به خون تازه در رگ هاش داره. آقای پزشکیان خودت استعفا بده یا هر کسی می تونه محترمانه ایشون رو در پست دیگری قرار بده تا رهبر جدیدمون هم شاید بتونند فضای ابتکار بیشتری داشته باشند. باید تغییرات اساسی بدیم. پزشکیان بدترین دکتر برای ایران بود و نفس بودنش مثل یه گل به خودی بود.

@user178200189017منذ 2 ساعات
تعليقًا على
پزشکیان ما جنگیدیم یا دفاع کردیم که می گی هرکی می جنگه پای لرزش می شینه پزشکیان اینکه نمی توانیم نفت صادر کنیم کی محاصره کرده آمریکا کی جلو شکستن محاصره را گرفته دست وپای نظامی ها را بسته شما . چرا فریاد بر سر کسی می کشی که از اصول حرف می زنه . شنیدن کلام رهبر چقدر سخت است برای شما

@user178200189017منذ 2 ساعات
تعليقًا على
کم کم عدم کفایت سیاسی بعضی ها معلوم می شود

@user170841637552منذ 2 ساعات
تعليقًا على
قالیباف از طرف کدوم قوه تو جلسه شرکت کرده ؟ مجلس تعطیل رئیس نمی خواهد ؟ احتمالا موضوع گفتگو گران کردن آب و برق و بنزین بوده چون کمبود داریم و از طرف دیگر یارنه زیادی که از جیبمون به ملت می دهیم و قیمت جهانی این اقلام ۱۰ تا ۱۲ برابر ایرانه آخه ملت ایران خیلی ملت اسرافکار وناشکری هستند