@Salam01 ساعت پیشدر پاسخ به🟡 نظر دیگری داشتم...نَهَيتُکُم عَن هَذِهِالحکومةِ فَأَبَيتُم عَلَيَّ إِباءَالمُنابِذینَ حَتَّی صَرَفتُ رَأیی إِلَی هَوَاکُم!شما را از حكميت [مــذاکرهی با معاویه]بازداشتم؛ پس برای من خودسری کردیدچونان خودسری پیمانشکنان، تا ناگزیرتصمیمخویش را با هوس شما هماهنگکردم ...…نمایش بیشتر
@Sahel201 ساعت پیشدر پاسخ به وبه جای فرهنگسازی و عادتسازی به گران شدن قیمتهای روی جلد ، به سمت کاهش قیمت های روی جلد روی آوریم و قیمت های روی جلد را پایین بیاوریم.اگر متاسفانه به بهانه جنگ قیمت روی جلد را بالا بردیم، بعد از جنگ قیمتهای روی جلد را کاهش دهیم.مطالبهکمپین کاهش حداکثری ، قیمت روی جلد محصولات تولیدی و خدماتی
مردم به گرانی و کارخانهها و واسطهها به گران کردن و گرانفروشان به گران کردن ، عادت کرده اند و به یک روال تبدیل شده ، اما شتاب آن به قدری بالا رفته که دیگر برای مردم قابل هضم نیست. کارخانهها و تولیدکنندگان همیشه دنبال بهانه بودند ، تا اجناس تولیدی خود را گران سازی کنند و قیمت روی جلد را بالا و بالاتر ببرند. در زمانی که دشمن داخلی بر ایران و ایرانی تاخت، متاسفانه کارخانههای تولیدی، واسطهها، محتکران و گرانفروشان با افزایش قیمت روی جلدشان بر مردم تاختند و مردم را به سمت فقر سوق دادند. این چگونه تولید ملی است که بر علیه خود مردم ، اقدام به گرانسازی میکند ؟ و چطور سیستم و قوانین رانتی و انحصاری ایجاد شده ، که به راحتی قیمت کالا و خدمات را به هر بهانه ای اینگونه بالا میبرند و اقتصاد خانواده های ایرانی را از بین میبرند؟ خواسته یا ناخواسته قیمت های روی جلد خود را ، آنهم به صورت قانونی و مورد تایید بالا و بالاتر بردند ، آنهم در زمانی که مردم هم در جنگ اقتصادی و هم در جنگ نظامی تحت بالاترین فشار ممکن بودند، دست به افزایش نامتعارف قیمت محصولات خود زدند و خدمات و کالاهای خود را به صورت تصاعدی و انفجاری بالا بردند. جای سوال است که به چه دلیلی این کار را کردند؟ آیا سود تولیدکنندگان خدمات و کالاها در این است که کالاهای خود را بی کیفیتسازی و گرانسازی کنند؟ آیا تولید ملی ، که باید موجب افتخار ، رفاه و آسایش مردم باشد ، اینگونه از پشت به مردم خنجر باید بزند؟! کارخانه ها نیز در حال گرانسازی هستند! رقابت با دیگر رقبا برای چاپ قیمت های جدید!، دغدغه فکری تولید کنندگان خدمات و کالا شده است! چاپ پول بدون پشتوانه کم بود ، حالا چاپ قیمت های جدید روی جلد هم وبال گردن مردم شده است! رقابت در گران کردن و گرفتن ماهی از آب گل آلود جنگ و تحریم، در کجای دین و وجدان ما آمده که اینگونه عمل میکنیم؟ انگار برد را در زندگی، به بالا بردنهای دائمی قیمت ها میبینند! راهکار رفع مشکل چیست؟ - تجارت آزاد شود و قوانین سخت و کاغذ بازی ها ، برای احداث کارخانه های تولیدی و خدماتی برداشته شود تا ، تولید کنندگان جدید وارد کار شوند . - فضای رقابتی ایجاد شود و سازمانهای غیر حمایتی و ضد رقابتی مثل سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و شورای رقابت حذف شوند. - قوانین رانتی و غیر رقابتی حذف شوند و کلا اقتصاد دستوری ، که به دست مافیاهای دولتی ، شبه دولتی ، خصوصی و خصولتی اداره میشود حذف گردد. - قیمت روی اجناس روند کاهشی به خود بگیرد ، همانطور که در جنگ و به بهانه آن، قیمت های روی جلد ،به صورت کاملا قانونی تصاعدی بالا رفتند ، قیمت های روی جلد، در ایام صلح به صورت تصاعدی کاهش یابند. - تمام موانع تولید نه در شعار ، بلکه در عمل رفع گردد تا تمام سرمایهداران وارد میدان شوند و دست تولیدکنندگان رانتی از تولید کالا و خدمات قطع گردد. - فضای کشور چه سیاسی چه اقتصادی ،طوری امن و با ثبات گردد که زمینه و بستر را برای تولید و تولید کننده واقعی و غیر رانتی مهیا سازد. - سرمایه داران در کشور احساس امنیت کنند تا به جای تولید تورم، مشغول تولید کالا و خدمات با قیمت و کیفیت رقابتی گردند. - قیمت گذاری ها ، توسط خود تولید کننده مصوب شود نه سازمان خاصی و صد البته ،وقتی تولید کننده ببیند ، دست زیاد شده و تولید کننده دیگری ، محصول بهتر و با قیمت کمتری ارائه میدهد، مجبور میشود قیمت های خود را کم کند و کیفیت را بالا ببرد. - سیستم قیمت ، بر اساس عرضه و تقاضا ، در بستری آزاد و غیر رانتی و غیر دستوری ، و در فضای رقابتی باید شکل بگیرد ، تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده در رضایت کامل باشند. سخن آخر اینکه ، اقتصاد اگر در فضای بسته ، رانتی ، ناامن ، دستوری و مافیایی گرفتار شود ، وضع همین میشود که میبینید. حمایت حداکثری لطفا
کلیه مسئولان اقتصادی و سیاسی، کلیه تولید کنندگان کالا و خدمات، مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور محترم، رئیس بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت رفاه و تامين اجتماعي، مردم، سازمان حمایت از مصرفکننده، شورای رقابت
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Salam01 ساعت پیشدر پاسخ بهبنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا...
🔸ما که نخواهیم بود در آن روز قاعدتا! امام شهید خامنهای:بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، نه من باب توهم بلکه از باب تجربه.اگر یک روزی شماها انشاءالله در جریان حوادث و جزییات و یادداشتهای این روزها قرار بگیرید متوجه خواهید بود که تجربه ما از کجا حاصل شده است.۲ MBنمایش گزارش
@hasan136113621 ساعت پیشدر پاسخ بهالبته برای ما که عین روز روشنه،پاکستان محور فشار و یکی از تریبون های ترامپه.دوستی از پاکستان به ایران نمیرسه،مردان دیپلماسی نمی فهمن چرا،الان هر کشوری به دنبال منافع خودشه.مذاکراتچی ها، صحبتهای پاکستان رو دنبال کنیم ،خطر رو درک میکنیم.
@UltraMaxProPlus1 ساعت پیش🔴ای مردم از سال۱۳۸۲ اصلاحاتچیها با اون توافق ننگین سعدآباد تا به امروز مدام تکه تکه منافع و دستاوردهای ملی رو داغون کردن و همهی ما و همهی دنیا هم میدونن جز جماعتی جیرهخوار که از ارباب أجنبی مأموریت دارن همچنان از اینا حمایت کورکورانه کنن 🔻اینا دشمنان ایرانند، بدتر از ترامپ و نتانیابو و صدام
@user17091012999051330521 ساعت پیشدر پاسخ بهقالبیاف و پزشکیان «تنگه هرمز + نفت ایران + هسته ای» را تحویل ترامپ دادندر عوضش ترامپ ؛ گندم های کشاورزان آمریکایی را به چند برابر قیمت به ایران میده و پول های بلوکه ایران را برمیداره برای خودش! 😐
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_3131 ساعت پیشضربدر منفی!
#شهباز_شریف اسمتو در یک منفی ضرب کن، بهت بیاد، لااقل!#معامله با #شیطان_بزرگ
@mehrantx1 ساعت پیشدر پاسخ بهتنگه..پولای بلوکه شده...آتش بس داخل لبنان ...موشکی، عاقلان را اشاره ای کافیست
@user17091000873723933771 ساعت پیشدر پاسخ بهشهباز گفت وجود نداشته است فعل گذشته بکار برد و آینده رو نفی کرد یعنی تو برنامه اش هست در اینده باشه ...بعد چرا عذر خواهی نکرد از پزشکیان اصلا بابت این این خطاش اصلا؟...
@user1712477279421 ساعت پیشدر پاسخ بهنکند حرف راست را از دشمن بشنویم پاکستان دوست خوب آمریکا و دوست زمان معطلی ایران است
@user1772964168381 ساعت پیشاین ها همه از یه جایی دستور می گیرنداین حرفهارو میزنند تا بی افته تو دهن رسانه ها تا مبشه مطالبهالبته ناگفته نماند به مددخداوند و با شجاعت نیروهای قهرمان نظامی آمریکا به دریوزگی افتاده
@user1777844907141 ساعت پیشدر پاسخ بهمرگ بر شما سیاست مداران که مردمی که با جانشان دنبال سربلندی ایران بودند.را خوار و ذلیل کردید که کشوری که نوکر دست چندم امریکا است و نوچه عربستان و امارات است هواپیماهای پاکستانی برای جنگ با ما در عربستان مستقر شدند.دارد ما را بازی می دهد.وحرفهای اسراییل که ما سلاح شیمیایی داریم را می زند.مرگ بر شما.
@user17091017648733683381 ساعت پیشبیخود کردی که در این مورد حرف زدی . چه در حال و چه در آینده ، هیچکس هیچوقت و تحت هیچ شرایطی و مذاکرهای ، حق ندارد از موشک ، پهپاد و دیگر ابزار های دفاعی ایران حرف بزند چه رسد به اینکه غلط زیادی انجام دهد و ایران را خلع سلاح و عقیم و اخته کند و هرکه چنین کند ، بی تعارف و رودربایستی خائن است ؛ هرکه …نمایش بیشتر
@Alirezarezaei121 ساعت پیشاین موضعش هم تکذییه صبح نیستشهباز شریف صبح در پارلمان گفته در آینده مذاکرات موشکی و تسلیحاتی وجود خواهد داشت. نگفت در گذشته نبوده!!باید صراحتا بگوید در آینده هم نخواهد بود
@alikarimi889990053 دقیقه پیشدر پاسخ بهپیشنهادمیکنم بحث درموردمسایل موشک وپهپادی توسط مجلس ممنون وبرای هرکس که نقض کندجرم انگاری شود