رهبری از ما مردممطالبه تحقق تفاهمنامه را دارندطبق متنابتدا بند ۱ باید تحقق یابد یعنی عقب نشینی اسرائیل تحقق یابدو بعد مذاکره هسته ای شروع شود؟چرا در سویس مذاکره هسته ای صورت گرفتهو دشمن پر رو شده است
@Alirezarezaei121 ساعت پیشرهبری از ما مردممطالبه تحقق تفاهمنامه را دارندطبق متنابتدا بند ۱ باید تحقق یابد یعنی عقب نشینی اسرائیل تحقق یابدو بعد مذاکره هسته ای شروع شود؟چرا در سویس مذاکره هسته ای صورت گرفتهو دشمن پر رو شده است
@user1781510877701 ساعت پیشدر پاسخ بهپس اینم تایید شد.مثل جریان پول در برابر گندم،که تکذیب شده ولی افراد و مشاوران نزدیک به تیم مذاکره یا حاضر در مذاکرات مثل مجید شاکری دارن در توییتر عادی سازی میکنن که اگه بشه عالیه و نشانه برده
@user1714095447961 ساعت پیشاین حکمیت تحمیلی به امام جامعه توسط خواص بی بصیرت است. عمرعاص میداند حریف هایش احمقانی مثل اشعث میباشند. بلا نسبت بعضی ها.
@ASKAROLADI1 ساعت پیشکاخ سفید : ایران با ورود مجدد بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی موافقت کرده استترامپ : همه به خوبی میدانند که ایران برای تضمین «صداقت هستهای» در سالهای آینده، با بازرسیهای گسترده تسلیحاتی موافقت خواهد کردونس : ایران برای اولین بار پس از مدتها به بازرسان آژانس انرژی اتمی اجازه ورود خواهد داد
@user171856170161 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی که معاون رئیس جمهور آمریکا بصورت علنی این ادعاها رامطرح میکند راه درست این است که درمقابل مقامات مسئول مابا اسم و رسم مشخص آنها را تکذیب کنند، نه اینکه ازطرف مقامات ناشناس تکذیب گردند.متاسفانه این روش برخورد صادق نبودن مذاکره کنندگان مارانشان میدهد.
@MakaneMinabi1 ساعت پیشدر پاسخ بهخوبه که دیدار چهار جانبه اتفاق نیفتاده ولی وقتی در بند یکم تفاهم نقض اتفاق افتاده اصلا انجام این سفر از ریشه و اساس اشتباه بوده . و ماندن در سوییس بعد از اهانت ترامپ به رییس جمهور و ... اشتباه دیگری بوده که به ضرر کشور تمام خواهد شد .
@ApexIntel1 ساعت پیشدر پاسخ بهآیا بهجای پاسخگویی به انتقادهای اصولی، باید منتقدان را مورد توهین قرار داد؟دقیقاً از چه چیزی ناراحت هستید؟از اینکه عدهای یادآوری میکنند رهبر شهید تأکید داشتند مذاکرات نباید پشت درهای بسته انجام شود، اما امروز حتی خبرنگاران نیز از جزئیات آن بیاطلاعاند؟از اینکه مردم میخواهند مفاد و بندهای…نمایش بیشتر
@user1782001890171 ساعت پیشدر پاسخ بهاگر ونس در مورد پولهای ایران وکشاورزان آمریکایی دروغ هم گفته باشد باید مثل خودش و ادبیات خودش جوابش داده شود و فقط تکذیب نشود .
@user1712477279421 ساعت پیشدر پاسخ بهاورانیوم غنی شده تنگه هرمز و وحدت عامل بازدارنده است. آژانس بینالمللی انرژی اتمی همان جاسوسان آمریکا این ها را با هم در نیامیزیم چه تعهدی داریم برای آمریکا بدهیم آنها ما را بی سلاح کنند با سلاح هستهای به سراغ ما می آیند گفته باشیم
@user1781273086111 ساعت پیشاگر اینها درغگو هستند پس چطور با این دروغگوها مذاکره کردین و تعهد وامضاشونم قبول کردین🤔😑
@Abbas_N1101 ساعت پیشدر پاسخ بهمشخص بود کارتون فقط خبر سازی بود برای مصرف داخلی ایران، میتونستید سوار هواپیما بشید و برگردید ایران سه روز بعد دوباره میرفتید حتی یک درصد غیرت غربی ها رو در کفرشون ندارید
@Habibzarepoor1 ساعت پیشدر پاسخ به«وقتی دشمن از طریق شبکه، ذهن شما را بخواند و نقاط ضعفتان را بشناسد، شما دیگر مذاکره نمیکنید؛ شما فقط دستورات او را به عنوان تصمیم خودتان اجرا میکنید.»
@user17091015750715973191 ساعت پیشدر پاسخ بهواقعا نمیخوایم بدبین باشیماما تمام شواهد حاکی یک برنامه ریزی کامل و جامع دشمن آمریکایی،صهیونیستی با اولویت ترور رهبری است و وابستگی و بدعهدی استبا حمایت کودتاچیان داخلیامیدوارم تیم مذاکره هوشیار شوند...
@user17091015538949725191 ساعت پیشدر پاسخ بهاگر این خبر درست بود دیگه لطفاً هیچ متنی رو ننویس آقای میلاد منیعی چون داری خبر کذب میدی
@user1781855645121 ساعت پیشدر پاسخ بهیعنی واقعا چندتا آدم بی.... رفتن مذاکره، دروغ گفتید که ترامپ تهدید کرد و محل مذاکره رو ترک کردید، دائم خبر منفی داره از مذاکره میاد و فقط می گید دروغه، چرا متن و گزارش مبسوط از جلسه رو نمی دید، چرا مستقیم رفتید مذاکره کردید، اسرائیل بیرون نرفته که هیچ داره پیشروی هم می کنه، وارث ذوالفقار علی بیا....