@MahdiFeyzollahi4 ساعت پیشدر پاسخ بهمتاسفم. کشور رو با بناپارتیسم نباید اداره کرد. در مجلس رو باز کنید زود...
@Gholame_ali4 ساعت پیشدر پاسخ بهسیب زمینی الان خریدم کیلویی ۱۰۰ تومن خیار ۱۰۰ تومن میوه که دیگه نگو علی برکت الله
@AmiirHm4 ساعت پیشدر پاسخ بهخامه شکلاتی تک نفره ۶۵۰۰۰ هزارتومان!!!مسئولان بدانند خدا رو خوش نمیادسفره مردم هر روز کوچک تر و خالی تر میشه
@Professor_Hichkas4 ساعت پیشدر پاسخ به وهشدار پوتین به ایران/ مذاکره، پوششی برای حمله گسترده زمینی!https://farsnews.ir/Khate_energy/1781551510517938234هشدار پوتین به ایران/ مذاکره، پوششی برای حمله زمینی!
روحالله مدبر: شورای امنیت روسیه بر مبنای اطلاعات سری، به طرف ایرانی اعلام کرده بود که آمریکاییها میز مذاکره را به عنوان عامل فریب برای عملیات گسترده زمینی میخواهند.۶ MBنمایش گزارش
@Naser_011011104 ساعت پیشقبل سفر میگفتن هسته ای رو مذاکره نمی کنیم اما مذاکره کردن ترامپ تیم مذاکره کننده رو تحقیر و تهدید کرد با این وضعیتی که تیم مذاکره کننده نمی تواند جلوی فحش های ترامپ را بگیره انتظار دارید ترامپ به ایران چیزی بده یا دوباره حمله نکنه یا به قرارداد پایبند باشه
@user17090999772007982294 ساعت پیشدر پاسخ به ومطالبهجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Mehdihassani4 ساعت پیشدر پاسخ بهیک نکته قابل تامل وقتی ترامپ حرفی میزند یا ایران اقدامی می کند بلافاصله بازارها و قیمت سوخت در آمریکا پایین و بالا می شوند امادر ایران فقط و فقط تاثیر گفتار و اعمال بر افزایش قیمت است و بسیعنی درب خزانه داری آمریکا بروی ایران باز شود محال است قیمتی کاهشی شود !!!
@user17091000081263806194 ساعت پیشدر پاسخ بهمتاسفانه بر خلاف حرفها واقعا شعارهایی که میدن بازیچه دست آمریکا شدن جلب اینه خود ترامپ بارها گفته داریم بازیشون میدیم حل مسئله لبنان موکول شد به یک هیات آمریکایی و لبنانی( باز آمریکایی)یعنی عقب نشینی اسرائیل چند ماه زمان لازم داره تا اون م.قع ایران تمام کارها را کرده ترامپ هم میزنه زیر همه چیز
@user17090999772007982294 ساعت پیشدر پاسخ بهاز عجائب روزگار ما این استیه بنده خدایی در مجلس شورای اسلامی امنیت ندارد و باید در مجلس را بستاما دو روز در سوئیس امنیت کامل داشت
@user17091004978363656964 ساعت پیشدر پاسخ بهبا این همه تحقیر ترامپ همچنان به مذاکره ادامه دادن ،اسرائیل میگه در لبنان میمونم،پولی آزاد نشده ،تحریمی برداشته نشده و.،درمقابل اینا تنگه روبدون عوارض بازکردن ،بدونه اینکه شروط اولیه محقق بشه درمورد اورانیوم ها حرف زدن دیروز.تازه دیروز پزشکیان تهدید کرداگه مذاکره نکنیم معیشت رو بدتر میکنیم که دیماه
@user1772359856254 ساعت پیشدر پاسخ بهاین کاظم غریب آبادی انگار جزو هیئت مذاکره نیست اصل مذاکرات همین بحث فنی هستش که بازه های زمانی رو تعیین میکنه الان باز عراقچی میگه 6میلیارد دلار او قطر آزاد میشه تا دستاورد مذاکرات رو تو بوق و کرنا بکنه یهویی امشب ترامپ میگه دریغ از یک سنت نه یک دلار
@user17091000774597820584 ساعت پیشدر پاسخ بهمردم مبعوث شده باید راهکارهای قانونی رو برای تحقق اهداف وطن و ملت و رهبری دنبال کنند. حکومت جمهوری است نه دیکتاتوری. اگر نظرات و دغدغه هایی دارند بنظرم بهترین مسیر مجلس است. با کامنت کاری پیش نمیرود. مطالبه اصلی باید بازگشایی مجلس باشد و بعد مطالبه جدی از نمایندگان برای سوال و پرسش حتی استیضاح.