کتابهایی هم که خود رهبر نوشته بوده مثل انسان ۲۵۰ ساله فکر کنم بشه برشهایی از کتاب رو در تبلیغات استفاده کرد یا انتشار کتاب رو برد بالا.جلسات کتابخوانی و مسابقه و ...همه از این کتابه تعریف میکردن. من هنوز نخوندم
@Nasim_shomal21 إبريل 2026تعليقًا علىکتابهایی هم که خود رهبر نوشته بوده مثل انسان ۲۵۰ ساله فکر کنم بشه برشهایی از کتاب رو در تبلیغات استفاده کرد یا انتشار کتاب رو برد بالا.جلسات کتابخوانی و مسابقه و ...همه از این کتابه تعریف میکردن. من هنوز نخوندم
@Iranhomeland21 إبريل 2026تعليقًا علىخیابون هایی که اسمشون نماد ملی رو داره رو عوض نکنین مث ازادی.جامعه دو قطبی میشهاین همه خیابون و میدونمیدون انقلاب بشه میدون شهید خامنه ایمعقول تره
@a_aboofazel21 إبريل 2026تعليقًا علىجای یک برنامه موبایلی جامع از سخنان و آثار امام شهیدمان خیلی خالی است.
@Zare121 إبريل 2026تعليقًا علىای کاش در تغییر نام خیابان ها هم دقت بشه، سال پیش اون قدری که اسم خیابان ها عوض شده بود دچار مشکل در پیدا کردن آدرس در تهران داشتیم. لطفا به مسئولین بگید که حداقل اجازه بدن اسم خیابونا ثبات داشته باشه تا شان شهدا هم رعایت بشه .
@smhmousawi21 إبريل 2026تعليقًا علىملت ایران خواستار انست که نام برج آزادی به نام مبارک امام شهید مزین شود که ایشان خود جلوه ای از آزادی و آزادگی بودند!خدمات ایشان به ایران اسلامی طی 37 سال رهبری پربرکتشان آزادی را به ملت هدیه کرد!
@user17687639864621 إبريل 2026تعليقًا على وhttps://farsnews.ir/judsport/1776633339924768897#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #آمریکا #ترامپ #اسرائیل #فوتبالنایک و تصویر شیطان روی کاپ جام جهانی!
اولین جام قهرمانی، جام جهانی فوتبال که "ژول ریمه" نام داشت، تصویری از زنی را نشان میدهد که جسمی را روی سر خود نگه داشته است. در گزارش رسمی وبسایت فیفا آمده است که این زن "نایک" نام دارد. همان الهه شیطانی یونان باستان!#آمریکا #ترامپ #جام_جهانی #اسرائیل #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_ال…أظهر المزيدإظهار هذا الموضوع
@Moohhammad21 إبريل 2026تعليقًا علىرضوان الهی بر رهبر شهید انقلاب حضرت امام خامنه ایرضوان الله تعالی علیه
@blognevis21 إبريل 2026تعليقًا علىپیشنهاد میشه یک کتاب در خصوص روش ها و اندیشه های فرهنگی و علمی و مذهبی حضرت اقا که بصورت کاربردی است تهیه و در اختیار علاقه مندان و دوستداران ایشان قرار گیرد .ما باید مدل فکری حضرت اقا را در جامعه جوان و انقلابی ایران اسلامی بصورت یک روش زندگی شرح و اجرایی کنیم
@blognevis21 إبريل 2026تعليقًا علىچرا باید نام مبارک حضرت اقا بر روی خیابان گذاشته شود . این اشتباه است نام مبارک حضرت امام خمینی و ایشان شان زیادی دارد و باید در مکان های قرارداده شود که ارزش معنوی و .. داشته باشد .
@Khodahafez21 إبريل 2026تعليقًا علىمیدان ازادی باید بشه میدان شهید خامنه ای تا این ملت بدونن ایشون باعث ازادیشون شد و تاثیر خوبی داره
@AgainstDarkness21 إبريل 2026همچنین امیدواریم دفتر محترم شهیدرهبر اعلام فرمایند که مسئولان و هر فردی که دیدار و خاطرهای از رهبر داشتند، در این شرایط حساس با هدف سیاسی و یا سهل انگاری و هیجان، به بازگو کردن برخی مباحث تحریکآمیز علیه جناح و شخص نپردازند.