ای کاش میتوانستیم به ازای هر شهیدمان ده ها سرباز آمریکایی را به درک واصل کنیم.
@For_Khamenei31 فروردین 1405در پاسخ بهای کاش میتوانستیم به ازای هر شهیدمان ده ها سرباز آمریکایی را به درک واصل کنیم.
@user170910149344394355531 فروردین 1405حداقل یک ناو آمریکایی رو با نیروهاش به هر قیمتی شده باید غرق کنیم۱۴ MB
@Janfada8831 فروردین 1405به یاد ۱۰۴ شهید ناو دنا که مظلومانه به شهادت رسیدند 🖤جنایات آمریکا را هرگز فراموش نمیکنیم.
@Sarbaz_vatan3731 فروردین 1405در پاسخ بهناگفته نماند ناو ایران غیر مسلح بود،(جهت اطلاع بی طرفان و بی شرفان👇) به رئیس جمهور نامرد آمریکا گفتن اون ناو غیر مسلح بود چرا اونو تسلیم نکردید یا تصرف نکردید،، با کمال غرور و بی شرفی گفت واسه تفریح ناو ایرانی رو غرق کردیم
@user17760098725031 فروردین 1405در پاسخ بهخداوند به حرمت خون پاک شهدا من جمله جوانان برومند ناوشکن دنا و کودکان معصوم میناب مارا ذلیل اسرائیلی ها و آمریکایی ها نخواهد کرد . پوزخند از لب هایشان برنداریم ایرانی نیستیم
@hamid_135731 فروردین 1405در پاسخ بهکاش امکان داشت بجای هر نفر صد نفرو به جهنم بفرستیم حتی اگه شده داخل کشور خودشون به درک بفرستیمشون
@user1769332898431 فروردین 1405در پاسخ بهقبل شلیک اژدر اول اخطار توقف داده اما جدی گرفته نشده. ارتش آمریکا این رو میگفت
@soma11031 فروردین 1405در پاسخ بهباید اقدام متقابل انجام شود و یک ناوشکن شیطان بزرگ فراتر از ناو شکن دنا غرق شود
@user1769079045151 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمن جدا از فرمانده نیروی دریایی سوال دارم..شما میدونستید از هفته ها قبل که حمله آمریکا قریب الوقوع هستچرا ناوهای ما رو نفرستاید به ابهای ازاد یا سواحل کشورهای دوست به دور از صحنه جنگ؟حتی آمریکا با اون ابرقدرتیش قبل جنگ ناوگانش رو از خلیج فارس خارج کرد چون میدونست تو این دوره ناوها چقدر اسیب پذیرن.