@hamed_am3 فروردین 1405در پاسخ بهگروه هکری سپر کوروش کارتان را با توکل به خداوند و توسل به ائمه انجام دهید.قطعا برکات بزرگی به همراه دارد.دعای توسل بسیار موثر است.
@Kamran_Moridi3 فروردین 1405در پاسخ بهفقط اون بدبختی که باباش مشخص نبوده کیه اسم مامانشو زدن 🤣 فلکناز
@Vahid1god3 فروردین 1405اینا رو به ما مردم هم بگن خودمون باهاشون تصفیه حساب میکنیم چون اینا پهلوی چی و آرزوی مرگ ملت رو میکنن و ایران تجزیه بشه فقط پهلوی بیاد حالا که نبرد آخره بقول خودشون پس طعم نبرد آخر مارو ببینن یک آدرس نزدیک من نبود اگرنه دوست داشتم زیارت کنم پهلوی چی بی وطن رو کلا دویست نفرن کل ایران
@Kiao0o3 فروردین 1405در پاسخ بهدر برابر دکترین مرد دیوانه باید دکترین مرد هار ، در پیش گرفت.یعنی چیزی به مراتب سخت تر و دردناک تر
@Koorosh_Orooj3 فروردین 1405در پاسخ بهننگ و مرگ بر سران ابرجنایتکار شیطان پرست و آدم خوار آمریکایی و اروپایی و رژیم غاصب و شیطان زاده قاتل و نسل کش صهیونیستی و همه مزدوران و دوستان و همدستان داخلی و خارجی شان
@Persiansoldier3 فروردین 1405براساس میزبان آسیب وارده از این ارتباطگیریها باید اشخاص مجازات شوند:اگر اطلاعات داده شده موجب شهادت افراد شده باشد، مثل گرای حضور نیروها یا غیره که حکم مشخصه.باقی هم از زندان، مصادره اموال و... .همیشه گفتم صورت مسئله رو پاک نکنیم، این شبکه از کار بیفتد این زنجیره کلا از بین میرود
@IranianCivilisation3 فروردین 1405در پاسخ بهقاطعانه و بدون هیجان، مقابل تهدید ترامپ برای زدن نیروگاه کوتاه نیایید!مطالبهقاطعانه و بدون هیجان، مقابل تهدید ترامپ برای زدن نیروگاه کوتاه نیایید!
اخیرا ترامپ پدوفیل چون کاملا کنترل جنگ را از دست داده و صهیونها هم گنبد پوشالیشان کاراییش به زیر سی درصد رسیده است ، متوسل به فرایند آشوب داخلی شده بودند که با هوشیاری رهبر و ملت ان هم تا این لحظه خنثی گشته ، لذا تنها راه باقی مانده تهدیدهای اهریمنانه و رعب آور میباشد، مانند زدن نیروگاه های برق ایران و یا حتی تهدیدات کشتار جمعی در آینده . کاملا علمی و منطقی و محاسباتی ، باید هر تهدید او را چند برابر تهدید و عمل کرد و یمن را هم کاملا در جنگ شرکت داده و داخل مرزهای آمریکا هم بحران و جنگ را به مردمش فهمانید . تهدیدهای اهریمنانه ترامپ بطور واضح امکان عملی شدن ندارد ، چون اولا شرایط سیاسی و اقتصادی امریکا اجازه نمیدهد، به عنوان مثال در جنگ ویتنام که بسیار وسیع تر و طولانی تر و در مقطع اوج اقتدار آمریکا بود نمیتوانست حتی در لحظه شکست کامل تهدید اتمی خود را اجرا کند . در حال حاضر که شرایط آمریکا به مراتب ضعیف تر است . ثانیا اغلب بلوک غرب و حتی دولتمردان امریکا دنبال بهانه ای برای تضعیف و خارج کردن ترامپ از جایگاهش هستند. پس شک نکنید اگر بخواهد بعنوان مثال نیروگاه برق بزند و بعد ایران تمام نیروگاههای منطقه را بزند ،بلافاصله این عمل باعث سقوط سیاسی ترامپ در کشورش و جهان غرب خواهد شد و چه بسا بهانه ای برای عزل قانونی وی. تهدیدهای بزرگتر که حتی بیان کردنش باعث سقوطش خواهد شد. لذا بهیچ عنوان نباید در دام ترس یا مصلحت اندیشی غیر علمی بیفتیم و کاملا قاطع به هر حرکتی با چند برابر شدت پاسخ دهیم و هر دو تنگه هرمز و باب المندب را کاملا ببندیم وگرنه بدون شک ترامپ روانپریش و پدوفیل به چیزی کمتر از یک ایران تکه پاره ، بدون زیرساخت و سلاح موثر و نوکر کاملا مطیع آمریکا ، رضایت نخواهد داد. جدا از آن اگر ما واقعا حسینی هستیم باید واقعا ایمان به هیهات من الذله داشته باشیم و بهیچ عنوان به مشورت هایی که شامل ترس از تهدید ، یا مصلحت های ضعیف کننده نیروی نظامی ما بشود وقعی ننهیم و شخص مقام معظم رهبری ، حکم حکومتی شامل جواب چند برابری به هر عمل خصمانه دشمن را به کل کشور و تمام نیروی مقاومت منطقه اعلام نمایند.
مقام معظم رهبری، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@IranianCivilisation3 فروردین 1405در پاسخ بهدر پاسخ بهقابل توجه اونایی که میگن اگه ترامپ نبود هیچوقت به ایران حمله نمیشد. آمریکا و صهیون دشمنای ذاتی تمدن ما هستن. این دموکرات هم میگه حمله نسنجیده و عجولانه!!! پس شاید عدو باعث خیر شده گر خدا خواهد... اگر عاقل ها سر کار بودن چند سال بعد با برنامه و دقیق حمله میکردندو شاید اون موقع دیگه واسه ما خیلی سخت …نمایش بیشتر
@Shabah3 فروردین 1405در پاسخ بهنفس های آخرتونم بکشید،خوب آسمان و زمین کسو کارتونو نگاه کنید،قصاص نزدیکه،از هرچیزی بتونید قسر دربرید از عدل خدا نمیتونید فرار کنید