نفوذ گروه هکری «سپر کوروش» به داده‌های کاربران تعامل‌کننده با ایران‌اینترنشنال

گروه هکری سپر کوروش اعلام کرد که در سومین گام خود در برابر وطن فروشان، به سراغ تلفن همراه قاضی‌زاده یکی از خبرنگاران رسانه صهیونیستی اینترنشنال رفته است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گروه هکری سپر کوروش اعلام کرد که در سومین گام خود در برابر وطن فروشان، به سراغ تلفن همراه قاضی‌زاده یکی از خبرنگاران رسانه صهیونیستی اینترنشنال رفته است.این گروه سایبری اعلام کرده که با این حمله، اطلاعات صفحه اینستاگرامی اینترنشنال و عناصر وابسته به آن در دسترس قرار گرفت و دسترسی به پیام‌های دایرکت و مکاتبات خصوصی افراد برقرار شد. این گروه سایبری، برای اطمینان از صحت اطلاعات، نمونه‌ای از داده‌های مربوطه را منتشر کرده است.
پایان پیام/
00:28 - 3 فروردین 1405
سیاست
نظامی و امنیتی
سیاست داخلی




12 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌حامد‌
@hamed_am3 فروردین 1405
در پاسخ به
گروه هکری سپر کوروش کارتان را با توکل به خداوند و توسل به ائمه انجام دهید.قطعا برکات بزرگی به همراه دارد.دعای توسل بسیار موثر است.

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi14043 فروردین 1405
در پاسخ به
بس شرفای بی وطن باید دنیا رو از لوث وجود نجسشان پاک کرد

تصویر نمایه‌ی ‌کامران مریدی‌
@Kamran_Moridi3 فروردین 1405
در پاسخ به
فقط اون بدبختی که باباش مشخص نبوده کیه اسم مامانشو زدن 🤣 فلکناز

تصویر نمایه‌ی ‌وحید تنها‌
@Vahid1god3 فروردین 1405
اینا رو به ما مردم هم بگن خودمون باهاشون تصفیه حساب میکنیم چون اینا پهلوی چی و آرزوی مرگ ملت رو میکنن و ایران تجزیه بشه فقط پهلوی بیاد حالا که نبرد آخره بقول خودشون پس طعم نبرد آخر مارو ببینن یک آدرس نزدیک من نبود اگرنه دوست داشتم زیارت کنم پهلوی چی بی وطن رو کلا دویست نفرن کل ایران

تصویر نمایه‌ی ‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌
@Kiao0o3 فروردین 1405
در پاسخ به
در برابر دکترین مرد دیوانه باید دکترین مرد هار ، در پیش گرفت.یعنی چیزی به مراتب سخت تر و دردناک تر

تصویر نمایه‌ی ‌کورش عروج‌
@Koorosh_Orooj3 فروردین 1405
در پاسخ به
ننگ و مرگ بر سران ابرجنایتکار شیطان پرست و آدم خوار آمریکایی و اروپایی و رژیم غاصب و شیطان زاده قاتل و نسل کش صهیونیستی و همه مزدوران و دوستان و همدستان داخلی و خارجی شان

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز پارس‌
@Persiansoldier3 فروردین 1405
براساس میزبان آسیب وارده از این ارتباط‌گیری‌ها باید اشخاص مجازات شوند:اگر اطلاعات داده شده موجب شهادت افراد شده باشد، مثل گرای حضور نیروها یا غیره که حکم مشخصه.باقی هم از زندان، مصادره اموال و... .همیشه گفتم صورت مسئله رو پاک نکنیم، این شبکه از کار بیفتد این زنجیره کلا از بین می‌رود

تصویر نمایه‌ی ‌تمدن نوین ایرانی‌
@IranianCivilisation3 فروردین 1405
در پاسخ به
قاطعانه و بدون هیجان، مقابل تهدید ترامپ برای زدن نیروگاه کوتاه نیایید!
مطالبه

قاطعانه و بدون هیجان، مقابل تهدید ترامپ برای زدن نیروگاه کوتاه نیایید!

اخیرا ترامپ پدوفیل چون کاملا کنترل جنگ را از دست داده و صهیونها هم گنبد پوشالیشان کاراییش به زیر سی درصد رسیده است ، متوسل به فرایند آشوب داخلی شده بودند که با هوشیاری رهبر و ملت ان هم تا این لحظه خنثی گشته ، لذا تنها راه باقی مانده تهدیدهای اهریمنانه و رعب آور میباشد، مانند زدن نیروگاه های برق ایران و یا حتی تهدیدات کشتار جمعی در آینده . کاملا علمی و منطقی و محاسباتی ، باید هر تهدید او را چند برابر تهدید و عمل کرد و یمن را هم کاملا در جنگ شرکت داده و‌ داخل مرزهای آمریکا هم بحران و جنگ‌ را به مردمش فهمانید . تهدیدهای اهریمنانه ترامپ بطور واضح امکان عملی شدن ندارد ، چون اولا شرایط سیاسی و اقتصادی امریکا اجازه نمیدهد، به عنوان مثال در جنگ ویتنام که بسیار وسیع تر و طولانی تر و در مقطع اوج اقتدار آمریکا بود نمیتوانست حتی در لحظه شکست کامل تهدید اتمی خود را اجرا کند . در حال حاضر که شرایط آمریکا به مراتب ضعیف تر است . ثانیا اغلب بلوک غرب و حتی دولتمردان امریکا دنبال بهانه ای برای تضعیف و خارج کردن ترامپ از جایگاهش هستند. پس شک نکنید اگر بخواهد بعنوان مثال نیروگاه برق بزند و بعد ایران تمام نیروگاههای منطقه را بزند ،بلافاصله این عمل باعث سقوط سیاسی ترامپ در کشورش و جهان غرب خواهد شد و چه بسا بهانه ای برای عزل قانونی وی. تهدیدهای بزرگتر که حتی بیان کردنش باعث سقوطش خواهد شد. لذا بهیچ عنوان نباید در دام ترس یا مصلحت اندیشی غیر علمی بیفتیم و کاملا قاطع به هر حرکتی با چند برابر شدت پاسخ دهیم و هر دو تنگه هرمز و باب المندب را کاملا ببندیم وگرنه بدون شک ترامپ روانپریش و پدوفیل به چیزی کمتر از یک ایران تکه پاره ، بدون زیرساخت و سلاح موثر و نوکر کاملا مطیع آمریکا ، رضایت نخواهد داد. جدا از آن اگر ما واقعا حسینی هستیم باید واقعا ایمان به هیهات من الذله داشته باشیم و بهیچ عنوان به مشورت هایی که شامل ترس از تهدید ، یا مصلحت های ضعیف کننده نیروی نظامی ما بشود وقعی ننهیم و شخص مقام معظم رهبری ، حکم حکومتی شامل جواب چند برابری به هر عمل خصمانه دشمن را به کل کشور و تمام نیروی مقاومت منطقه اعلام نمایند.

مقام معظم رهبری، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@onyxM3 فروردین 1405
در پاسخ به
آدرس دقیق بدین، مردم خودشون حساب این موجودات کثیف رو خواهند رسید...

تصویر نمایه‌ی ‌تمدن نوین ایرانی‌
@IranianCivilisation3 فروردین 1405
در پاسخ به
در پاسخ به
قابل توجه اونایی که میگن اگه ترامپ نبود هیچ‌وقت به ایران حمله نمیشد. آمریکا و صهیون دشمنای ذاتی تمدن ما هستن. این دموکرات هم میگه حمله نسنجیده و عجولانه!!! پس شاید عدو باعث خیر شده گر خدا خواهد... اگر عاقل ها سر کار بودن چند سال بعد با برنامه و دقیق حمله میکردندو شاید اون موقع دیگه واسه ما خیلی سخت …
نمایش بیشتر

@Shabah3 فروردین 1405
در پاسخ به
نفس های آخرتونم بکشید،خوب آسمان و زمین کسو کارتونو نگاه کنید،قصاص نزدیکه،از هرچیزی بتونید قسر دربرید از عدل خدا نمیتونید فرار کنید