@Kiao0o21 اسفند 1404ان شاالله پس از پیروزی و تثبیت قدرت ایران در منطقه ، دیگر مذاکرات هستهای برای رفع تحریم ها انجام نگیرد.بلکه مذاکره برای عبور سالم کشتیهای آمریکایی از تنگه هرمز در قبال رفع تمامی تحریم های ایران انجام خواهد گرفت.این فرصت دیگر تکرار نخواهد شد
@FaghatkhodaA21 اسفند 1404آمریکایی که نمیتونه نفتکش خودش رو به سلامت از تنگه هرمز عبور بده، چجوری بقیه رو تشویق به این کار میکنه؟!از کجا معلوم این پرتابه ها از اسرائیل یا جاهای دیگه به کشتی ها نخورن؟هرکی زده دمش گرماین نفت نباید دست تروریست های آمریکایی کودککش بیفته.چیزی که عوض داره، گله نداره
@IranianCivilisation21 اسفند 1404در پاسخ بهمطالبهاقدامات دفاعی به هر طریقی به خاک ایالات متحده آمریکا گسترش یابد
با به شهادت رساندن دختران دبستانی و سپس کشتار کارکنان بانک به صورت کاملا عمدی و علنی، دیگر هیچمحدودیت قانونی و یا اخلاقی در جهت جلوگیری یانکیهای پدوفیل از کشتار بیشتر وجود ندارد جز اینکه به هر طریق ممکن تنش و جنگ و انتقام را به داخل مرزهای کشور ایالات متحده آمریکا گسترش بدهیم. آشکار است که ده ها هزار داوطلب از جان گذشته منتظر اذن رهبر هستند. مصلحت اندیشی در این جنگ تمدنی و نژادی جایز نیست.
دفتر مقام معظم رهبری، فرمانده محترم سپاه قدس ایران عزیز اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Kazemi140421 اسفند 1404در پاسخ بهتمام منافع آمریکا و اسراییل و هم پیمانانش باید در آتش خشم فرزندان ایران بسوزد...
@fibonachi21 اسفند 1404در پاسخ بهدرست هزینه های زیادی داریم میدیم از رهبری و سردارامون گرفته تا مردم بیگناه و همه همه بخاطر خدا و اسلام و ایران باید به این سمت بریم جایگاهمون رو توی دنیا پس بگیریم.انصافا اگه تحریم ها و اینهمه فتنه و مدیریت داغون بعضی مسئولین نبود الان ایران بهشت دنیا بود.
@Yaheidarkarar21 اسفند 1404در پاسخ بهافزایش بودجه ی نظامیمطالبهلزوم افزایش بودجه نظامی کشور
بودجه نظامی فعلی ما بسیار پایین است و بخش قابل توجهی از این بودجه برای حقوق ها هزینه میشود، دو کشور که به ما حمله کردند دارای بیشترین بودجه نظامی در دنیا هستند و لازم است برای مقابله و بیمه کشور در جنگهای آتی بودجه نظامی افزایشی چشمگیر داشته باشد.
مجلس شورای اسلامی، نهاد محترم ریاست جمهوری و ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست قوه قضائیه
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@blognevis21 اسفند 1404در پاسخ بهخدا قوت . تمام دارایی های این کشور ملعون را بزنید تا امریکا مجبور شود وطن فروشان ما را اخراج کند . حتما مقر منافقین فراموش نشود
@SetareSoheil21 اسفند 1404در پاسخ بهلطفا حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/SetareSoheil/1773137673722748791حق کنترل و مدیریت تنگه هرمز در شرایط جنگی و عادی با ایران باشدمطالبهحق کنترل و مدیریت تنگه هرمز در شرایط جنگی و عادی با ایران باشد
بعد از سال های متمادی تحریم و فشار به مردم ایران در زمان جنگ و صلح می توان به این نتیجه رسید که مذاکره و آتش بس نیز ابزاری برای فشار بیشتر و فریب سیاستمداران و دیپلمات های کشور هدف است و هر کس در داخل ایران حرفی از مذاکره و آتش بس بزند بعد از تجربه های گذشته نمی توان با حسن ظن به گفتارش نظر کرد بلکه باید اهداف او را در جهت اهداف دشمنان ایران تلقی نمود. ما در این شرایط و با توجه به تجربه های گذشته باید به دنبال؛ صلح و امنیت پایدار، گرفتن انتقام از دشمنان، گرفتن غرامت جنگی و جبران خسارت های جنگ و پایان تحریم و جبران خسارت های تحریم ها در گذشته باشیم ما باید به بهانه جویی های دشمن پایان دهیم بهانه جویی هایی مانند حقوق بشر هسته ای و هر دستاویزی که دشمن به آن چنگ می زند تا ما را تحت فشار قرار دهد. آتش بس و مذاکره قطعا چنین دستاوردهای نداشته و نخواهد داشت. راه حل ادامه جنگ است تا پشیمانی برگشت ناپذیر دشمنان راه حل محاکمه ترامپ و نتانیاهو است راه حل غرامت گرفتن است راه حل جبران خسارت است تضمین برای رسیدن به این اهداف کنترل هوشمند تنگه هرمز و گرفتن عوارض عبوری از کشتی های تجاری و تفریحی و تامین امنیت این کشتی ها تحت لوای جمهوری اسلامی ایران است که تجربه جنگ رمضان به دوست و دشمن ثابت کرد که نیروهای نظامی جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قادر به چنین کار شگفت انگیز سرنوشت ساز خواهند بود. اگر از این فرصت به دست آمده درست استفاده نکنیم به خود و آیندگان خیانت کرده ایم.
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@USANR21 اسفند 1404در پاسخ به
@MMM200121 اسفند 1404در پاسخ بهمطالبهشبکههای تخصصی در صداوسیما راهاندازی شود
شبکه های تخصصی نظیر شبکه هنر شبکه گردشگری شبکه اقتصاد شبکه دانستنیها شبکه نظامی شبکه تاریخ شبکه علوم شبکه صنایع و کشاورزی و.... میتواند هم به رشد فکری افراد جامعه کمک کند و در زمینه های مختلف هم برنامههای تخصصی و پر محتوا تولید شود، هم مخاطبان صداو سیما بیشتر میشوند.
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@al_aghsa21 اسفند 1404در پاسخ بهاتشش تا فلک رفته مثل ناله امریکای ها ،خاورمیانه جدید شکل میگیره ولی با طرح و نقشه ایران قوی
@Fereshteh_rajabi21 اسفند 1404در پاسخ بهترامپ خبیث، حالا چشم امید ببند به پایان جنگ و دست به دامان شورای امنیت یا بقیه کشورها برای مداخله و مشارکت در حمله شو. تو جنگ رو باختیتو احمق قبلا کسانی را که میشد با آنان مذاکره کرد شهید کردهای! حالا فقط روی صحبت هایم با نیروهای مسلح کشورم است. با گوشت و پوست خود در میدانیم. فقط بزنید💥💥
@Adel_Shirazy21 اسفند 1404در پاسخ بهایران قدرت هایی دارد که هنوز نمایان نکرده است ! تحلیل زیر میتواند چشم شما را باز کند ! آمریکا و اسرائیل خوب میدانند و میترسند !https://farsnews.ir/Adel_Shirazy/1773308540589078124قدرتی که دیده نمیشود؛ راز توان پنهان نظامی ایران
قدرت نظامی ایران همواره در هالهای از ابهام، پنهانکاری و نمایش گزینشی قرار داشته است. بسیاری از تحلیلگران نظامی معتقدند که راهبرد دفاعی ایران مبتنی بر «ابهام راهبردی» و «بازدارندگی نامتقارن» است؛ یعنی بخشی از توان واقعی عمداً پنهان نگه داشته میشود تا هزینه محاسبات دشمن افزایش یابد. در چهار دهه گذش…نمایش بیشترنمایش گزارش