رسانه‌ها واقعیات عرصه اقتصاد را به مردم بگویند

محمد حسین رنجبران با اشاره به فضا سازی های افراطی از وضع اقتصادی کشور در این شرایط حساس نوشت :هم آنهایی که شرایط اقتصادی را سختی بحرانی جلوه می دهند و هم آنهایی که با ارزیابی غلط می گویند تا دو سال هم می توانیم بجنگیم خواسته یا ناخواسته جدول دشمن را تکمیل می کنند بهترین راه ارائه اطلاعات واقع بینانه از رسانه ها بویژه رسانه ملی به مردم است تا بدانند شرایط تصمیم گیری چیست.
17:03 - 17 اردیبهشت 1405

3 إعادة النشر5 التفاعل
45٫7k من المشاهدات


4 الإجابة

‌محمدحسین ملک محمدی‌ صورة الملف الشخصي
@FasleneshatIrannews217 اردیبهشت 1405
تعليقًا على

رسانه تبئینی ملک ژوغنال

کار ما امروز جز از این که پوزه دشمن رو در رسانه به خاک بمالیم نیستش تحلیل ها و خبر های رسمی ایران و جهان در این کانال گذاشته می شود و کلیپ های این روز های خروش ملت ایران در خیابان هم اطلاع رسانی می شود .

إظهار هذا الموضوع


@user170910054029089737717 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
شما خواهشا اظهار نظر نکن . هر وقت نفت رفت بالای 110دلار عراقچی میاد یه توییت مبهم میزنه نفت میره زیر 100دلار

@user170910156094477103617 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
دقت کنیم طرف مقابل دشمنمون هست که نشون داده هر کاری که از دستش بر میاد برای نابودی کشور و نه فقط حکومت انجام میده.مطمئنا چالش اقتصادی زیادی داریم، که عمده اش باید با تقویت و انسجام داخلی حل بشه نه با امید به این دشمن ...