2 ساعت پیش

برادرانه با تیم مذاکره‌ کننده کشورمان

۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلند‌پایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آورده‌اند توجه کنید؛* «جی‌دی ونس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری می‌گوید‌: «‌ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هسته‌ای احتمالاً این…نمایش بیشتر
منم خواهرانه یه نکته‌ای رو بگم؛اگر سایه جنگ از کشور برداشته شه،و تحریم‌ها برداشته بشه این کشور ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دارهاین گام مهمی هست اگه به درستی برداشته بشه و تنش‌ها کمتر بشه
23:13 - 1 تیر 1405

48 واکنش
3618 بازدید



4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌احمد حاجی زاده‌
@ahmad_hajizadeh2 ساعت پیش
در پاسخ به
برداشته شدن تحریمها و از بین رفتن سایه جنگ خواست همه مردم ایران هست اما راهی که اصلاح طلبان بیش از 30 سال هست رفته اند نتیجه شده 3 جنگ در یکسال. پس راهی که اینها میروند اشتباه هست و تحریمها رفع نمیشه و جنگ چهارم هم قطعی هست

@Goli_khanom2 ساعت پیش
در پاسخ به
بخواب ببین که استکبار جهانی بذاره این اتفاق برای تو ایران اسلامی بیافته، از ما گفتن، چرا بعضی ها توی خواب خرگوشی اند

@Alirezarezaei121 ساعت پیش
در پاسخ به
خواهرم احتمال زیادکم سن و سال و کم تجربه هستیدآمریکایی ها و حیله و نیرنگ انها را به خوبی نمی شناسید. انها اگر مجبور نشوند نمی گذارند نفعی به ایران برسدالان اگر مجبور به عقب نشینی اند چون در جنگ ضربه خوردند به خاطر بستن بودن تنگه بیچاره شده بودندو به خاطر انتخابات کنگره و سنا تحت فشارند. مذاکره ت…نمایش بیشتر

@user1707846490371 ساعت پیش
در پاسخ به
اگر را کاشتند اما سبز شد