2 ساعت پیشبرادرانه با تیم مذاکره کننده کشورمان
۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلندپایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آوردهاند توجه کنید؛* «جیدی ونس» معاون رئیسجمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری میگوید: «ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هستهای احتمالاً این…نمایش بیشتر
@ahmad_hajizadeh2 ساعت پیشدر پاسخ بهبرداشته شدن تحریمها و از بین رفتن سایه جنگ خواست همه مردم ایران هست اما راهی که اصلاح طلبان بیش از 30 سال هست رفته اند نتیجه شده 3 جنگ در یکسال. پس راهی که اینها میروند اشتباه هست و تحریمها رفع نمیشه و جنگ چهارم هم قطعی هست
@Goli_khanom2 ساعت پیشدر پاسخ بهبخواب ببین که استکبار جهانی بذاره این اتفاق برای تو ایران اسلامی بیافته، از ما گفتن، چرا بعضی ها توی خواب خرگوشی اند
@Alirezarezaei121 ساعت پیشدر پاسخ بهخواهرم احتمال زیادکم سن و سال و کم تجربه هستیدآمریکایی ها و حیله و نیرنگ انها را به خوبی نمی شناسید. انها اگر مجبور نشوند نمی گذارند نفعی به ایران برسدالان اگر مجبور به عقب نشینی اند چون در جنگ ضربه خوردند به خاطر بستن بودن تنگه بیچاره شده بودندو به خاطر انتخابات کنگره و سنا تحت فشارند. مذاکره ت…نمایش بیشتر