23 اردیبهشت 1405

علی‌آبادی: تابستان خاموشی نخواهیم داشت

وزیر نیرو با اشاره به نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس، ضمن تشریح آمادگی‌ها برای تأمین آب و برق تابستان، تأکید کرد که با همکاری مردم و افزایش ظرفیت تولید، وضعیت امسال از سال گذشته به مراتب بهتر خواهد بود و امید است تابستان بدون خاموشی سپری شود.
توی این وضعیت برق صنعت رو قطع نکنید.مردم همراهی میکنن باهاتون.نگران نباشید.
19:20 - 23 اردیبهشت 1405

33 واکنش
2870 بازدید



1 پاسخ

@user17680562166223 اردیبهشت 1405
دقیقا. ما مردم حاضریم برق منازل قطع بشود ولی چرخ صنعت بچرخد... ما نهایتا یه تلویزیون ببینیم یا کولر روشن کنیم صنعت مهمتر است