3 ساعت پیش

آیا بازرسان آژانس انرژی اتمی به ایران باز می‌گردند؟

با پایان یافتن مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس، این بار هم این طرف آمریکایی بود که روایت را به دست گرفت و مدعی شد که ایران با «بازگشت بازرسان آژانس موافقت کرده است.» این در حالی است که وزارت خارجه ایران تاکید کرده که برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات آسیب‌دیده نداریم. آیا بازرسان به ایران باز م…نمایش بیشتر
ما که دستمون به جایی نمی رسه حداقل مجلس تعطیل را باز کنید شاید آنها کاری بکنند.
13:23 - 2 تیر 1405

1 واکنش
346 بازدید