@user17085873455326 دی 1404در پاسخ بهوالا حداقل نفری ۳ میلیون باید میدادن تا ملت ترمیم اقتصادی بچشند طعمش اومدن نفری ۱تومن تو ماه دادن اونم فقط میشه یه سری کالا هارو خرید بعد به خاطر اون هم گرون کردن اینم بگم طرفدار پزشکیان بودم خودمم
@user170910063912520997527 دی 1404در پاسخ بهدولت حق ندارد اموال و دارایی مردم را ارزان بفروشد .دولت حق ندارد بنزین گازوییل و گاز مردم را ارزان به اتباع و افغانی ها بفروشد دولت نباید به افغانی ها یارانه انرژی بدهد
@user170909999087985492027 دی 1404در پاسخ بههمینطور که دیدی اکثریت سواد فهم مطالبی که به درستی وفتی را ندارند