استاندار خوزستان: محیط زیست یک مسئولیت مشترک برای همه ماست
اهواز-به گزارش مهدی محمدزاده محمدرضا موالیزاده محمدرضا موالیزاده استاندار خوزستان، روز شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ در حاشیه دیدار با محیطبانان و کارکنان ادارهکل حفاظت محیط زیست استان، بر ضرورت مشارکت همگانی برای حفاظت از محیط زیست تأکید کرد.
وی در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست، این دیدار را فرصتی برای قدردانی از تلاشهای شبانهروزی محیطبانان و کارکنان حوزه محیط زیست در سراسر استان دانست و گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه حفاظت از محیط زیست خوزستان انجام شده که باید با قدرت و استمرار ادامه یابد.
موالیزاده با بیان اینکه بهبود شرایط بهداشت شهری و محیطی از اولویتهای مهم استان است، اظهار داشت: باید محیط زندگی و کار خود را پاکیزهتر و مناسبتر کنیم و این موضوع نیازمند همکاری جمعی است.
15:53 - 23 خرداد 1405