صبح میمه نخفته و به انتقادات پاسخ دهد؟!

آیا صبح میمه به این نتیجه رسیده است که صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ و خفته !سایت صبح میمه به قلم مدیر سایت صبح میمه درپنج شنبه ۱ مرداد ماه ۹۴ چنین نوشت:تو نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتیعبدالرضا شیبانی – آبستراکسیون یا خوابستراکسیون رسایی و حسینیان در زمان سخنرانی ظریف و صالحی در مجلس از جهات عدیده ای قابل نقد و تحلیل و بررسی است . مثلا از این جهت که اگر واقعا خواب بودند امیدی به بیداریشان بود ولی چون خود را به خواب زده اند بیدار نخواهند شد . از رعایت اخلاق و ادب و تحمل مخالف و … که بگذریم می شود از قول سعدی به بقیه ی دلواپسانی که برد جهانی ایران را در مذاکرات به سان دلواپسان اصلاح طلب انتخابات ۸۸ به تلخی و فتنه تبدیل می کنند گفت : تو نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی
تحشیه:حال از رعایت اخلاق و ادب و تحمل مخالف و … که بگذریم مردم می پرسند،برد جهانی ایران در مذاکراتی که سرانجامش برجامی شد که رهبر معظم انقلاب از آن به خسارت محض تعبیر کردند چه بوده و می توانست باشد که مدیر مسئول صبح میمه معتقدند عده ای به سان دلواپسان اصلاح طلب انتخابات ۸۸(فتنه گران ۸۸)سعی داشتند آن را به تلخی و فتنه تبدیل کننددر ثانی اینکه صبح میمه ، منتقدان مذاکرات برجامی را که به برجامی منتهی شد که رهبر معظم انقلاب از آن به خسارت محض تعبیر کردند که به دلواپسان شهره شدند و در پی تخریب این جریان منتقد مذاکرات برجامی ، رهبر معظم انقلاب طی سخنانی اشاره داشتند که دلواپسی جرم نیست، و این چنین دلواپسان برجامی را به سان دلواپسان اصلاح طلب انتخابات ۸۸[فتنه گران ۸۸] عبارتی خود ساخته که گویی واژه ساخته ذهن مدیر صبح میمه می باشد دانسته که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران را تا لبه پرتگاه بردند منطبق دانسته، جفای به عقل سلیم و منطق می باشد که گویی صبح میمه این جفا را روا دانسته استبگذریم که شاهد وایرال شدن تصویر خوابستراکسیون حجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ، برخوار نیز بودیم ، و از قضا و اتفاقاً صبح میمه در این باره ساکت ماند، سوال اینجاست که چرا و چه شد که خوابستراکسیون رسایی و حسینیان به چشم صبح میمه آمد اما خوابستراکسیون حجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده حوزه انتخابیه صبح میمه ، از دید چشم تیز بین صبح میمه جا ماند؟؟؟!!!
درضمن جا دارد این نکته را هم متذکر شویم که "آبستراکسیون"اصطلاحی پارلمانتاریستی به معنای خروج عمدی یک گروه برای از رسمیت انداختن یک تصمیم جمعی است که صبح میمه این واژه آبستراکسیون را با عبارت یا "خوابستراکسیون" ،رسایی و حسینیان ،در یک ردیف آورده و یا دانسته و از جهات عدیده ای قابل نقد و تحلیل و بررسی دانسته ، این در حالی است که خوابستراکسیون هم که گویا همچون دلواپسان اصلاح طلب ۸۸ [فتنه گران ۸۸]واژه ساخته ذهن مدیر صبح میمه می باشد لااقل تا آنجا که ذهن یاری می دهد باعث از رسمیت افتادن مجلس نمی شود،و هم ردیف دانستن آن با آبستراکسیون که سبب از رسمیت افتادن مجلس برای تصویب یک مصوبه می شود خیلی هم بامسما نبوده و نیست و نمی توان فهمید صبح میمه از کنار هم قرار دادن آبستراکسیون و خوابستراکسیون می خواسته چه مفهومی را به ذهن مخاطب القا کند چرا که خوابستراکسیون رسایی و حسینیان که از دیدگاه صبح میمه از جهات عدیده ای قابل نقدوتحلیل و بررسی است باعث از رسمیت افتادن مجلس و عدم تصویب برجام در مجلس نمی شده و شاید رسایی و حسینیان و همفکران و هم قطاران آنها در مجلس با این سبک رفتار سعی داشتند که اعتراض خود را به عملکرد هیات رئیسه و رئیس مجلس وقت در تصویب برجام و پنهان کاری هیات مذاکره کننده برجامی در نامحرم دانستن مردم و رعایت نکردن خطوط قرمز مد نظر مقام معظم رهبری و ...نشان داده که البته نشان دادن این اعتراض به قول صبح میمه با خوابستراکسیون زیبنده نبوده و نیست که این انتقاده به آنها وارد است کما اینکه با نوشته هایی که در جریان تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی با نوشته های اعتراضی که به دست گرفتند و شکار عکاسان خبری شد و در فضای مجازی بُلد و وایرال گردید،فریاد این اعتراض رساتر به مخاطب رسانده شد.
اما خوابستراکسیون باعث از رسمیت افتادن و عدم تصویب مصوبه برجام نمی شده که صبح میمه نگران این خوابستراکسیون شده، وچه بسا که اگر طیف مخالفین برجام در مجلس در جریان تصویب برجام در مجلس سکوت می کردند و هیچ گونه حرکت و رفتار و نطق اعتراضی در جریان تصویب مصوبه برجام در مجلس از خود بروز نمی دادند امروز شرمنده وجدان خود و ملت بزرگ ایران می شدند که چرا در جریان تصویب برجامی که بعدها رهبر معظم انقلاب از آن به خسارت محض یاد کردند فریاد بر نیاوردندپس بدین ترتیب با کمی تامل ، فقط می توان به سایت صبح میمه و مدیر سایت صبح میمه گفت که : صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ اما سایت صبح میمه مدتی است آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده است ،و این سوال پیش می آید که چرا و به چه عللی سایت اعتدالگرای صبح میمه که در قالب وبلاگ صبح میمه ملقب به بخشداری مجازی میمه از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و بعدها به سایت صبح میمه ارتقا یافت ، آرشیو اخبار و مطالب خود را از دسترس خارج کرده است ، آیا صبح میمه به این نتیجه رسیده است که صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ و خفته است یا .....پی نوشت:سایت صبح میمه مدتی است آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده است ،و این سوال پیش می آید که چرا و به چه عللی سایت اعتدالگرای صبح میمه که در قالب وبلاگ صبح میمه ملقب به بخشداری مجازی میمه از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و بعدها به سایت صبح میمه ارتقا یافت ، آرشیو اخبار و مطالب خود را از دسترس خارج کرده است و فقط چند خبر و مطلب سایت اعتدالگرای صبح میمه در دسترس است .
چرا که در نیمه دوم سال ۹۴ و در نزدیکی ایام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، مردم شهر و بخش میمه در رابطه با عملکرد سایت صبح میمه و مدیر آن مبادرت به نوشتن طوماری نموده که به امضا جمع کثیری از شهروندان شهر و بخش میمه رسیده بودو در آن اظهار داشته بودند که سایت صبح میمه در سالیان متمادی فعالیت خود اقدام هتک حرمت افراد و مسئولین ، ایجاد اختلاف بین دو شهر میمه و وزوان ، سیاه نمایی وتقابل ومبارزه با شورای اسلامی شهر میمه ( احتمالا شورای سوم ) به جای انتقاد که البته که انتقاد کارکرد رسانه است ، تعریف و تمجید از مخالفان نظام اسلامی ، تجلیل از وابستگان طاغوت پهلوی ، تحریک مردم و مسئولین به بستن کمربندی پرداخته و.....و در نهایت متذکر شده بودند که بارگذاری سایت توسط یکی از واحدهای ادارات دولتی صورت می پذیرد وخواسته بودنددر رابطه با عملکرد سایت صبح میمه اقدامی مقتضی و در خور از سوی مسئولین مربوطه،صورت پذیرد، به خصوص با توجه به در پیش بودن ایام انتخابات و برای جلوگیری از هرگونه تنش انتخاباتی و... ، اما تا کنون وپس از گذشت چندین سال مردم شهر و بخش میمه شاهد هیچ گونه پاسخگویی به خواسته خود در این باره که در قالب طوماری که به امضا جمع کثیری ازشهروندان شهر و بخش میمه رسیده بود، از سوی مسئولین مربوطه نبوده اند، امیدواریم مسئولین ذیربط اقدام لازم و مقتضی را در این باره صورت داده و آن را به اطلاع عامه مردم شهر و بخش میمه برسانند،تا بدین سان پاسخگوی مردم شهر و بخش میمه در رابطه با خواسته اشان که با توجه به حساسیت های ملموس جامعه در قالب طومار ابراز داشته بودند،باشند.
حال می توان پرسید که آیا جمع کثیری از مردم بخش میمه که با نوشتار و امضا طومار ، اعتراض خود را به عملکرد صبح میمه ابراز داشتند، محق بوده اند ، چرا که سایت صبح میمه آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده استتحشیه::رسانه صبح میمه که از قضا مدیر سایت و کانال ایتاو تلگرام صبح میمه در دوره ای رئیس ستاد نماز جمعه بخش میمه در دوره ای و عضو هیات تحریریه نشریه آدینه میمه نشریه نهادامامت جمعه بخش میمه که به ابتکار و مدیرمسئولی حجه الاسلام یدالله زمانی گندمانی امام جمعه وقت بخش میمه و امام جمعه کنونی شهرستان کیار(شلمزار) منتشر می شد و نشریه ای مطالبه گر و عدالتخواه که در شان نهاد امامت جمعه باشد در نظر مردم بخش میمه جلوه نکرد و همچنین عضو ستاد نماز جمعه میمه اند و همچنین مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان در دوره ای که سید مرتضی بختیاری استاندار اصفهان بوده اند بوده و گویا مشاور ایشان نیز بوده و در دولت دهم هم در دوره ای بخشدار میمه بوده و همچنین ریاست ستاد تبلیغات انتخاباتی سید محمود حسینی دولت آبادی کاندیداری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ،برخوار را در بخش میمه عهده دار بوده اند لازم به ذکر است که سید محمود حسینی دولت آبادی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار نیز بوده اند که در ایام تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ،برخوار حاشیه های بسیاری را به همراه داشتند و همچنین کاندیدای انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان بوده اند
و همچنین نمایندگی مردم شاهین شهر و میمه،برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را عهده دار بوده اند و گویا معاونت فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور را عهده دار بوده اند ؛همچنین مدیر سایت صبح میمه مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر میمه را عهده دار بوده و اکنون مدیر عامل شرکت تعاونی گلستان میمه را عهده دارند و هماره از حامیان حجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی بوده اند وحجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی نیز نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه ،برخوار ادوار هفتم و هشتم مجلس شورا ی اسلامی و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ،برخوار بوده و کاندیدای انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان هم بوده اند و امام جمعه موقت بخش میمه را هم عهده دار بوده و گویا معاون فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور بوده اند و در حالی حجت الاسلام سید محمودحسینی دولت آبادی در مقابل مجلس شورای اسلامی درفتنه ۸۸،کفن پوش شدند که در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر خلاف ادوار گذشته کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان(فراکسیون امید)وصدای ملت(ائتلاف علی مطهری)بوده اند
نکته:سایت اعتدالگرای صبح میمه آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده است ...؟!اما صبح میمه در قالب کانال در پیام رسان های تلگرام و ایتا به فعالیت ادامه می دهد#اعتراض
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
مهدی اسماعیلی

@mehdiesmaeili  •  18 اردیبهشت 1403

پاسخگویی به شبهه"کار و تلاش از من ، راحت و خواب از تو"ضرورتی انکار ناپذیر است!

به نظر پاسخگویی به شبهه عکس نوشته "کار و تلاش از من ،راحت و خواب از تو" از سوی حجه الاسلام حسینی دولت آبادی نماینده اسبق مردم در مجلس ،در برهه حساس کنونی جهت حفظ حرمت روحانیت تشیع، مجلس و جایگاه نمایندگی مردم ضرورت دارد:https://farsnews.ir/mehdiesmaeili/1710236534340926663
09:18 - 3 اسفند 1404

0 بازدید