صبح میمه نخفته و به انتقادات پاسخ دهد؟!

آیا صبح میمه به این نتیجه رسیده است که صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ و خفته !سایت صبح میمه به قلم مدیر سایت صبح میمه درپنج شنبه ۱ مرداد ماه ۹۴ چنین نوشت:تو نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتیعبدالرضا شیبانی – آبستراکسیون یا خوابستراکسیون رسایی و حسینیان در زمان سخنرانی ظریف و صالحی در مجلس از جهات عدیده ای قابل نقد و تحلیل و بررسی است . مثلا از این جهت که اگر واقعا خواب بودند امیدی به بیداریشان بود ولی چون خود را به خواب زده اند بیدار نخواهند شد . از رعایت اخلاق و ادب و تحمل مخالف و … که بگذریم می شود از قول سعدی به بقیه ی دلواپسانی که برد جهانی ایران را در مذاکرات به سان دلواپسان اصلاح طلب انتخابات ۸۸ به تلخی و فتنه تبدیل می کنند گفت : تو نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی
تحشیه:حال از رعایت اخلاق و ادب و تحمل مخالف و … که بگذریم مردم می پرسند،برد جهانی ایران در مذاکراتی که سرانجامش برجامی شد که رهبر معظم انقلاب از آن به خسارت محض تعبیر کردند چه بوده و می توانست باشد که مدیر مسئول صبح میمه معتقدند عده ای به سان دلواپسان اصلاح طلب انتخابات ۸۸(فتنه گران ۸۸)سعی داشتند آن را به تلخی و فتنه تبدیل کننددر ثانی اینکه صبح میمه ، منتقدان مذاکرات برجامی را که به برجامی منتهی شد که رهبر معظم انقلاب از آن به خسارت محض تعبیر کردند که به دلواپسان شهره شدند و در پی تخریب این جریان منتقد مذاکرات برجامی ، رهبر معظم انقلاب طی سخنانی اشاره داشتند که دلواپسی جرم نیست، و این چنین دلواپسان برجامی را به سان دلواپسان اصلاح طلب انتخابات ۸۸[فتنه گران ۸۸] عبارتی خود ساخته که گویی واژه ساخته ذهن مدیر صبح میمه می باشد دانسته که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران را تا لبه پرتگاه بردند منطبق دانسته، جفای به عقل سلیم و منطق می باشد که گویی صبح میمه این جفا را روا دانسته استبگذریم که شاهد وایرال شدن تصویر خوابستراکسیون حجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ، برخوار نیز بودیم ، و از قضا و اتفاقاً صبح میمه در این باره ساکت ماند، سوال اینجاست که چرا و چه شد که خوابستراکسیون رسایی و حسینیان به چشم صبح میمه آمد اما خوابستراکسیون حجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده حوزه انتخابیه صبح میمه ، از دید چشم تیز بین صبح میمه جا ماند؟؟؟!!!
درضمن جا دارد این نکته را هم متذکر شویم که "آبستراکسیون"اصطلاحی پارلمانتاریستی به معنای خروج عمدی یک گروه برای از رسمیت انداختن یک تصمیم جمعی است که صبح میمه این واژه آبستراکسیون را با عبارت یا "خوابستراکسیون" ،رسایی و حسینیان ،در یک ردیف آورده و یا دانسته و از جهات عدیده ای قابل نقد و تحلیل و بررسی دانسته ، این در حالی است که خوابستراکسیون هم که گویا همچون دلواپسان اصلاح طلب ۸۸ [فتنه گران ۸۸]واژه ساخته ذهن مدیر صبح میمه می باشد لااقل تا آنجا که ذهن یاری می دهد باعث از رسمیت افتادن مجلس نمی شود،و هم ردیف دانستن آن با آبستراکسیون که سبب از رسمیت افتادن مجلس برای تصویب یک مصوبه می شود خیلی هم بامسما نبوده و نیست و نمی توان فهمید صبح میمه از کنار هم قرار دادن آبستراکسیون و خوابستراکسیون می خواسته چه مفهومی را به ذهن مخاطب القا کند چرا که خوابستراکسیون رسایی و حسینیان که از دیدگاه صبح میمه از جهات عدیده ای قابل نقدوتحلیل و بررسی است باعث از رسمیت افتادن مجلس و عدم تصویب برجام در مجلس نمی شده و شاید رسایی و حسینیان و همفکران و هم قطاران آنها در مجلس با این سبک رفتار سعی داشتند که اعتراض خود را به عملکرد هیات رئیسه و رئیس مجلس وقت در تصویب برجام و پنهان کاری هیات مذاکره کننده برجامی در نامحرم دانستن مردم و رعایت نکردن خطوط قرمز مد نظر مقام معظم رهبری و ...نشان داده که البته نشان دادن این اعتراض به قول صبح میمه با خوابستراکسیون زیبنده نبوده و نیست که این انتقاده به آنها وارد است کما اینکه با نوشته هایی که در جریان تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی با نوشته های اعتراضی که به دست گرفتند و شکار عکاسان خبری شد و در فضای مجازی بُلد و وایرال گردید،فریاد این اعتراض رساتر به مخاطب رسانده شد.
اما خوابستراکسیون باعث از رسمیت افتادن و عدم تصویب مصوبه برجام نمی شده که صبح میمه نگران این خوابستراکسیون شده، وچه بسا که اگر طیف مخالفین برجام در مجلس در جریان تصویب برجام در مجلس سکوت می کردند و هیچ گونه حرکت و رفتار و نطق اعتراضی در جریان تصویب مصوبه برجام در مجلس از خود بروز نمی دادند امروز شرمنده وجدان خود و ملت بزرگ ایران می شدند که چرا در جریان تصویب برجامی که بعدها رهبر معظم انقلاب از آن به خسارت محض یاد کردند فریاد بر نیاوردندپس بدین ترتیب با کمی تامل ، فقط می توان به سایت صبح میمه و مدیر سایت صبح میمه گفت که : صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ اما سایت صبح میمه مدتی است آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده است ،و این سوال پیش می آید که چرا و به چه عللی سایت اعتدالگرای صبح میمه که در قالب وبلاگ صبح میمه ملقب به بخشداری مجازی میمه از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و بعدها به سایت صبح میمه ارتقا یافت ، آرشیو اخبار و مطالب خود را از دسترس خارج کرده است ، آیا صبح میمه به این نتیجه رسیده است که صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ و خفته است یا .....پی نوشت:سایت صبح میمه مدتی است آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده است ،و این سوال پیش می آید که چرا و به چه عللی سایت اعتدالگرای صبح میمه که در قالب وبلاگ صبح میمه ملقب به بخشداری مجازی میمه از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و بعدها به سایت صبح میمه ارتقا یافت ، آرشیو اخبار و مطالب خود را از دسترس خارج کرده است و فقط چند خبر و مطلب سایت اعتدالگرای صبح میمه در دسترس است .
چرا که در نیمه دوم سال ۹۴ و در نزدیکی ایام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، مردم شهر و بخش میمه در رابطه با عملکرد سایت صبح میمه و مدیر آن مبادرت به نوشتن طوماری نموده که به امضا جمع کثیری از شهروندان شهر و بخش میمه رسیده بودو در آن اظهار داشته بودند که سایت صبح میمه در سالیان متمادی فعالیت خود اقدام هتک حرمت افراد و مسئولین ، ایجاد اختلاف بین دو شهر میمه و وزوان ، سیاه نمایی وتقابل ومبارزه با شورای اسلامی شهر میمه ( احتمالا شورای سوم ) به جای انتقاد که البته که انتقاد کارکرد رسانه است ، تعریف و تمجید از مخالفان نظام اسلامی ، تجلیل از وابستگان طاغوت پهلوی ، تحریک مردم و مسئولین به بستن کمربندی پرداخته و.....و در نهایت متذکر شده بودند که بارگذاری سایت توسط یکی از واحدهای ادارات دولتی صورت می پذیرد وخواسته بودنددر رابطه با عملکرد سایت صبح میمه اقدامی مقتضی و در خور از سوی مسئولین مربوطه،صورت پذیرد، به خصوص با توجه به در پیش بودن ایام انتخابات و برای جلوگیری از هرگونه تنش انتخاباتی و... ، اما تا کنون وپس از گذشت چندین سال مردم شهر و بخش میمه شاهد هیچ گونه پاسخگویی به خواسته خود در این باره که در قالب طوماری که به امضا جمع کثیری ازشهروندان شهر و بخش میمه رسیده بود، از سوی مسئولین مربوطه نبوده اند، امیدواریم مسئولین ذیربط اقدام لازم و مقتضی را در این باره صورت داده و آن را به اطلاع عامه مردم شهر و بخش میمه برسانند،تا بدین سان پاسخگوی مردم شهر و بخش میمه در رابطه با خواسته اشان که با توجه به حساسیت های ملموس جامعه در قالب طومار ابراز داشته بودند،باشند.
حال می توان پرسید که آیا جمع کثیری از مردم بخش میمه که با نوشتار و امضا طومار ، اعتراض خود را به عملکرد صبح میمه ابراز داشتند، محق بوده اند ، چرا که سایت صبح میمه آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده استتحشیه::رسانه صبح میمه که از قضا مدیر سایت و کانال ایتاو تلگرام صبح میمه در دوره ای رئیس ستاد نماز جمعه بخش میمه در دوره ای و عضو هیات تحریریه نشریه آدینه میمه نشریه نهادامامت جمعه بخش میمه که به ابتکار و مدیرمسئولی حجه الاسلام یدالله زمانی گندمانی امام جمعه وقت بخش میمه و امام جمعه کنونی شهرستان کیار(شلمزار) منتشر می شد و نشریه ای مطالبه گر و عدالتخواه که در شان نهاد امامت جمعه باشد در نظر مردم بخش میمه جلوه نکرد و همچنین عضو ستاد نماز جمعه میمه اند و همچنین مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان در دوره ای که سید مرتضی بختیاری استاندار اصفهان بوده اند بوده و گویا مشاور ایشان نیز بوده و در دولت دهم هم در دوره ای بخشدار میمه بوده و همچنین ریاست ستاد تبلیغات انتخاباتی سید محمود حسینی دولت آبادی کاندیداری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ،برخوار را در بخش میمه عهده دار بوده اند لازم به ذکر است که سید محمود حسینی دولت آبادی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار نیز بوده اند که در ایام تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ،برخوار حاشیه های بسیاری را به همراه داشتند و همچنین کاندیدای انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان بوده اند
و همچنین نمایندگی مردم شاهین شهر و میمه،برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را عهده دار بوده اند و گویا معاونت فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور را عهده دار بوده اند ؛همچنین مدیر سایت صبح میمه مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر میمه را عهده دار بوده و اکنون مدیر عامل شرکت تعاونی گلستان میمه را عهده دارند و هماره از حامیان حجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی بوده اند وحجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی نیز نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه ،برخوار ادوار هفتم و هشتم مجلس شورا ی اسلامی و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ،برخوار بوده و کاندیدای انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان هم بوده اند و امام جمعه موقت بخش میمه را هم عهده دار بوده و گویا معاون فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور بوده اند و در حالی حجت الاسلام سید محمودحسینی دولت آبادی در مقابل مجلس شورای اسلامی درفتنه ۸۸،کفن پوش شدند که در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر خلاف ادوار گذشته کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان(فراکسیون امید)وصدای ملت(ائتلاف علی مطهری)بوده اند
نکته:سایت اعتدالگرای صبح میمه آرشیو خود را از دسترس خارج و حذف کرده است ...؟!اما صبح میمه در قالب کانال در پیام رسان های تلگرام و ایتا به فعالیت ادامه می دهد#اعتراض
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
مهدی اسماعیلی

@mehdiesmaeili  •  18 اردیبهشت 1403

پاسخگویی به شبهه"کار و تلاش از من ، راحت و خواب از تو"ضرورتی انکار ناپذیر است!

به نظر پاسخگویی به شبهه عکس نوشته "کار و تلاش از من ،راحت و خواب از تو" از سوی حجه الاسلام حسینی دولت آبادی نماینده اسبق مردم در مجلس ،در برهه حساس کنونی جهت حفظ حرمت روحانیت تشیع، مجلس و جایگاه نمایندگی مردم ضرورت دارد:https://farsnews.ir/mehdiesmaeili/1710236534340926663
09:18 - 3 اسفند 1404
جامعه
استان ها
اصفهان




7 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili3 اسفند 1404

صبح میمه به انتقادات پاسخ دهد

🔹اگر با #تذکر این آمر به معروف موافق‌ید، نامۀ زیر را امضا کنید👇 👉https://asle8.24on.ir/n/1169🔹سایت صبح میمه در مرداد 94 در مطلبی، رفتار رسایی و حسینیان هنگام سخنرانی ظریف و صالحی در مجلس را «خوابستراکسیون» نامید و آن را از جهات مختلف قابل نقد و بررسی دانست. نویسنده حتی منتقدان برجام را در کنا…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili3 اسفند 1404
صبح میمه به انتقادات پاسخ دهد:https://asle8.24on.ir/n/1169

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili13 اسفند 1404
صبح میمه به انتقادات پاسخ دهد🔹اگر با #تذکر این آمر به معروف موافق‌ید، نامۀ زیر را امضا کنید👇👉 https://asle8.24on.ir/n/1169🔹سایت صبح میمه در مرداد 94 در مطلبی، رفتار رسایی و حسینیان هنگام سخنرانی ظریف و صالحی در مجلس را «خوابستراکسیون» نامید و آن را از جهات مختلف قابل نقد و بررسی دانست. نوی…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili18 اسفند 1404
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
مهدی اسماعیلی

@mehdiesmaeili  •  18 اسفند 1404

مدیر صبح میمه به انتقادات پاسخ دهد

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili20 اسفند 1404
کارزار درخواست پاسخگویی به شبهه عکس نوشته «کار و تلاش از من؛ راحت و خواب از تو»https://www.karzar.net/106891

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili11 فروردین 1405
مدیر صبح میمه ،ریاست ستاد تبلیغات انتخاباتی" سید محمود حسینی دولت آبادی" کاندیداری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ،برخوار را در بخش میمه عهده دار بوده اند....:https://farsnews.ir/mehdiesmaeili/1774777561948188378
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
مهدی اسماعیلی

@mehdiesmaeili  •  9 فروردین 1405

پاسخگویی به شبهه ،عکس نوشته"کار و تلاش از من ، راحت و خواب از تو"ضرورتی انکار ناپذیر است

آیا به شبهه ،عکس نوشته"کار و تلاش از من ، راحت و خواب از تو" در راستای شبهه زدایی، پاسخ داده می شود؟!به نظر پاسخگویی به شبهه عکس نوشته "کار و تلاش از من ،راحت و خواب از تو" از سوی《 حجه الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی》 نماینده اسبق مردم حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلا…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili13 خرداد 1405
پیگیری احداث مجتمع پتروپالایشگاه میمه
پیشنهادها

پیگیری احداث مجتمع پتروپالایشگاه میمه

پترو پالایشگاه میمه با گذشت چندین سال از کلنگ زنی در کجای کار قراردارد؟! در سال ۸۷ بود که خبر اخذ موافقت اصولی برای احداث پتروپالایشگاه شمال میمه به نقل از بخشداری میمه روی خروجی خبرگزاری ها و تیتر روزنامه های آن سال قرار گرفت. چندی بعد یعنی در۱۷ اسفند ماه سال ۸۷ با حضور وزیروقت نفت، استانداروقت اصفهان، سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده وقت مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه،برخوار در مجلس شورای اسلامی ،کلنگ احداث نخستین مجتمع پترو پالایشگاه خصوصی کشوردر منطقه میمه زده شد تا با راه اندازی این مجتمع علاوه بر جلوگیری از خام فروشی نفت خام، موجب اشتغال جوانان و رونق اقتصادی و آبادانی منطقه محروم میمه نیز گردد؛هرچند احداث و بهره برداری از مجتمع پالایشگاهی میمه ،سه سال اعلام شده بود اما امروز با گذشت چندین سال، هنوزهیچ نشانی از مراحل احداث و پیشرفت پروژه پتروپالایشگاه میمه مشاهده نمی شود،چرا که گویا در اوایل اردیبهشت ماه سال ۸۷، استاندار وقت اصفهان طی تماس تلفنی با بخشداری میمه، از عقد قرارداد با سرمایه‌گذار جدید در بخش میمه خبر داده بود که در ادامه و با برگزاری جلسات متعدد با مدیرعامل پتروپالایشگاه میمه و انجام بررسی‌های بسیار زیاد، سرانجام در کارگروه اشتغال استان اصفهان، ضرورت این سرمایه‌گذاری با حمایت شخص استاندار وقت و مدیران ارشد، استان اصفهان در میمه به تصویب رسید و در همین رابطه کمیته استعدادیاب استان اصفهان نیز کروکی مورد نظر در موقعیت شرق میمه را به میزان ۲۴۰۰ هکتار مورد تایید قرار داد و همچنین گویادر ۲۹دی ماه سال ۸۷،با تلاش و پیگیری فراوان بخشداروقت میمه، استاندار وقت اصفهان، نماینده وقت مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و غلامعلی سرتاج، مدیرعامل پتروپالایشگاه شمال میمه با استناد به ماده ۲۰ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، از سوی معاون وزیر در برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با طرح ارائه شده شرکت پتروپالایشگاه شمال میمه مبنی بر احداث پتروپالایشگاه با مشخصات و تخصیص خوراک بر اساس شرایط معین موافقت شده بود و در این باره بخشدار وقت میمه پیش بینی کرده بود مجتمع پتروپالایشگاه میمه که یک پالایشگاه نفت خام به ظرفیت ۱۵۰هزار بشکه در روز است با دو مجتمع پتروشیمیایی شامل مجتمع‌های آروماتیک و الفین در برنامه زمانبندی اجرا سال ۱۳۹۱قرار بگیرد. البته آنچه در این باره لازم به ذکر می باشد اینکه پتروپالایشگاه میمه در ۹۵ کیلومتری شمال غرب اصفهان در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ هکتار کلنگ زنی شد که مهمترین علت انتخاب میمه برای ساخت این پتروپالایشگاه، نزدیکی به خطوط لوله نفت و گاز سراسری کشور بود؛ این مجتمع پالایشگاه نفت خام در صورت راه اندازی، محصولات تولیدی از قبیل بوتان، بنزین سوپر، بنزین معمولی، نفت سفید، گازوئیل، نفت کوره، گوگرد، انیدریدمالئیک، اسیدسولفوریک، روغن و گریس، الکترودگرافیتی و دوده صنعتی خواهد بود ؛علاوه بر این واحد آروماتیک این مجتمع PAT و بنزن تولید شده و واحد الفین پتروپالایشگاه شمال میمه نیز استالدهید، وینیل استات، بوتانول، دو اتیل هگزانول، اتیلن اکساید و گلایکول‌ها، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی بوتادین تولید خواهد شد. راه اندازی و بهره برداری از تنها طرح پترو پالایشگاهی بخش خصوصی کشور که یک طرح عظیم ملی و بی سابقه طی ۳۰سال گذشته در استان اصفهان می باشد علاوه بر اینکه استان اصفهان را اولین و تنها دارنده پترو پالایشگاه خصوصی کشور می کند. موجب اشتغال جوانان منطقه، کاهش نرخ بیکاری و مهاجرت اهالی منطقه می شود آبادانی و رونق اقتصادی شهرستان را نیز به دنبال خواهد داشت. امید است مسئولان استان اصفهان نسبت به پیگیری یکی از مهمترین مطالبات به حق اهالی منطقه میمه جدیت داشته و خود را در احقاق حقوق مردم سهیم بدانند.مشتاقانه منتظر شنیدن پاسخ مسئولان استان اصفهان در رابطه با اقدامات انجام شده و همچنین علت طولانی شدن مراحل احداث و بهره برداری مجتمع پترو پالایشگاه شمال میمه هستیم. پی نوشت: البته لازم به ذکر است در کنار مجتمع پتروپالایشگاه میمه؛احداث هفت واحد شیمیایی وابسته در کنار مجتمع پتروپالایشگاه میمه و احداث دانشکده نفت و پتروشیمی میمه هم در نظر گرفته شده بود که با توجه به اینکه طرح احداث پتروپالایشگاه میمه در محاق به سر می برد ؛بالطبع طرح احداث هفت واحد شیمیایی وابسته به مجتمع پتروپالایشگاه میمه وطرح احداث دانشکده نفت و پتروشیمی میمه هم در محاق به سر خواهد برد. لذا بدین ترتیب پیشنهاد می شود احداث پتروپالایشگاه میمه و پیگیری های لازمه را در این باره مبذول داشته و در مصاحبه با مطبوعات و رسانه ها نتیجه پیگیری ها را به اطلاع عامه مردم رسانده تا موجب تنویر افکار عمومی در این رابطه گردد ، باشد که پروژه پتروپالایشگاه میمه کلید خورده و به سرانجام برسد

وزارت نفت، هیات دولت وفاق ملی، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول