دقیقا مدل قمار بازها حرف میزنه ،قمار بازی که هرگز نه عبرت میگیرد نه پشیمان، تا همه چیز ببازد بعد میگوید به ...
@al_aghsa17 فروردین 1405در پاسخ بهدقیقا مدل قمار بازها حرف میزنه ،قمار بازی که هرگز نه عبرت میگیرد نه پشیمان، تا همه چیز ببازد بعد میگوید به ...
@AliMousavi17 فروردین 1405در پاسخ بهبله همانطور که فرعون هم شانسی در دریا غرق شد، یک دفعه دیدی شانسی شانسی کاخ سفید هم حسینیه شد.
@user1772317 فروردین 1405در پاسخ بهسفت مرزا رو بگیرین ترامپمال های وطنی در نرنبعد از این معرکه یه نخجیر قشنگی میسازیم
@IranParastt17 فروردین 1405در پاسخ بهدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیهاپیشنهادهادریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیها
با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@mhossein2617 فروردین 1405در پاسخ بهاخرین تیر ترامپ هفته بعد برای فرار : من دختر زیبایی دارم خیلی زیبا و شنیده ام رئیس جمهور پزشکیان پسر شگفت انگیزی دارد ۱۰ روز ضرب الاجل تعیین میکنم تا این دو باهم آشنا شوند وگرنه ایران را نابود میکنم .
@user170910141149352977117 فروردین 1405در پاسخ به ومگه قرار نبود افزایش حقوق پلکانی باشه پس چرا به اعضای هیات علمی رسید بدون تصویب مجلس، بی سرو صدا این پله یهو تبدیل به آسانسور شد؟! ۱۰۴درصد افزایش حقوق اعضای هیات علمی!!درصورتیکه بقیه ی کارکنان حداکثر ۴۰درصد افزایش دارن با پایه ۱۵تومن!!!https://farsnews.ir/user177504720931/1775051181649276817این خبر حذف شده است.
@hamidvrl17 فروردین 1405در پاسخ بهتو رو به خدا اینترنت رو وصل کنید.مگه افرادی مثل گروه حنظله رو ندارید که تهدید ها رو کنترل و خنثی کنن. همه کارامون مونده
@For_Khamenei17 فروردین 1405احتمالا آن سربازان تروریست آمریکایی هم شانسی به درک واصل شدند خودشان خودکشی کردند برو بمیر خوک تگزاسی.
@Therealgangester17 فروردین 1405در پاسخ بهدست کم گرفتن دشمن گناه کبیرست ، نفرت ما از ترامپ نباید جلوی تحلیل کامل و موردی حرفاشو و رفتارشو بگیرهبلخره اون رییس جمهور امریکاست ، من هم باور دارم ما داریم به جمع ابرقدرت ها پا میزاریم و مقاومتمون مارو به این هدف میرسونه.
@OmidDarabi17 فروردین 1405وطنفروش، عمو ترامپت گفت: بمب دوست داری ؟!زامبیِ بانک آتیشزن،تحویل بگیر!احمق بیخانواده.
@saeed162217 فروردین 1405در پاسخ بهقشنگ معلومه ترامپ فشاری شده ، باشه آقا شما درست میگی شانسی بود و موشک و پهبادهامون هم تموم شده!ولی فک کنم اونی که تموم شده ذخایر موشک های رهگیر شماست!