اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت اجرای کامل و دقیق قانون بودجه سنواتی مصوب مجلس

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲، خواستار اجرای کامل و دقیق قانون بودجه سنواتی مصوب مجلس شورای اسلامی شد.

ضرورت اجرای کامل و دقیق قانون بودجه سنواتی مصوب مجلس

علی‌اصغر باقرزاده  عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره وضعیت بودجه اظهار کرد: امیدوارم که دولت به آنچه که مجلس تصویب کرده و به‌عنوان قانون بودجه  ابلاغ می‌شود به‌طور کامل اجرا کند، نه اینکه به صورت سلیقه‌ای و با نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و با تشخیص آنها عمل شود.

وی گفت: در سال‌های قبل مشاهده شده دولت به لایحه‌ای که به مجلس فرستاده عمل می‌کند اما امیدوارم که امسال به آنچه که قانون شده است  اعمال شود و بودجه تخصیص داده شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ اضافه کرد: تخصیص باید براساس قانون باشد؛ نه اینکه برای پروژه‌ای ۱۰۰ درصد اعتبار بگیرد و برای پروژه‌ای دیگر اعتباری منظور نشود.

باقرزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم که امسال در تخصیص بودجه‌ها آنچه  که مجلس شورای اسلامی مصوب کرد  مبنای عمل دولت باشد و اختلاف در جداول پیوست بیشتر از ۲۰ درصد و در جداول متفرقه بیش از ۳۰ درصد نباشد؛ به این معنا که اگر یک طرحی در جدول متفرقه ۱۰۰  درصد اعتبار می‌گیرد بقیه باید ۷۰ درصد را بگیرند.‌

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول