اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تجلیل از ۱۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد مازندرانی در قالب رزمایش میثاق با ولایت۲

فرمانده سپاه کربلا از دیدار و سرکشی از یک هزار و ۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد در استان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب رزمایش سراسری و با ظرفیت نهادها انجام می‌شود.

تجلیل از ۱۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد مازندرانی در قالب رزمایش میثاق با ولایت۲

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی در قالب رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت ۲ بعدازظهر امروز با حضور سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران، سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل میزبان بابلسر و همزمان در سراسر مازندران برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، از دیدار و سرکشی از یک هزار و ۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد در استان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب رزمایش سراسری و با ظرفیت نهاد‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جانبازان شایسته ترین، بهترین، باارزش‌ترین و گرانبهاترین یادگاران دفاع مقدس هستند، افزود: باید الگو‌های زنده جامعه را به نسل جدید و آینده‌ساز انقلاب معرفی کرد.

مسلمی در ادامه به صبرو استقامت خانواده‌های جانبازان اشاره و اضافه کرد: همسران جانبازان پرستاران گمنام هستند که از آن‌ها کمتر یاد می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا در این باره افزود: همسران جانبازان، خودشان جانبازانی هستند که هیچ درصدی نمی‌گیرند و ایثارگرانه به جانبازان ما کمک می‌کنند.

وی تاکید کرد: دیدار با جانبازان و تجلیل از مقام شامخ شهدای زنده تکلیف و وظیفه همه مسؤولان است.

*اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در حال مردمی شدن است

همچنین سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه  در مازندران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در حال  مردمی شدن است، افزود: در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد و تکریم از اسطوره‌های دفاع مقدس را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها برای به آرامش رسیدن و تجدید قوا است و جانبازان اسطوره‌های این مرز و بوم و تداعی کننده چهره شهدا برای جوانان هستند.

به گفته کهنسال  این برنامه تلفیقی از نگاه استانی که در راس آن استاندار مازندران قرار دارد و این چهارمین دیدار استاندار با جانبازان در سال جاری است.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول