اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جهاد تبیین ماموریت محوری جریان انقلاب است/ دولت سیزدهم پیشتاز در اعتلای فرهنگی ایران اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف بازآفرینی فرهنگی بر مبنای مولفه‌های انقلاب اسلامی گفت: بازسازی فرهنگی کشور در چارچوب معارف غنی ایمانی و بومی ضرورت دارد.

جهاد تبیین ماموریت محوری جریان انقلاب است/ دولت سیزدهم پیشتاز در اعتلای فرهنگی ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی امشب در جلسه قرارگاه بصیرتی دیار علویان در سپاه کربلای مازندران افزود: معیار و ملاک فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین باید مشی رهبر فرزانه انقلاب و مولفه‌های اساسی نظام اسلامی باشد.
این مسؤول سیاسی با اشاره به فتنه اخیر غفلت در بازسازی فرهنگی بر مبنای آموزه‌های انقلابی را از چالش‌های کشور برشمرد و افزود: فرهنگ زیربنای توسعه و بسترتعالی بخش انقلاب اسلامی است.
وی تبلیغات پرحجم و غیر واقعی معاندان بر بستر باورهای غلط فرهنگی را یادآور شد و افزود: معاندان و حامیان آنها با مخالفت آشکار با مظاهر فرهنگی و نشاط ایرانیان هویت واقعی خود را عیان کردند.
معاون استاندار مازندران گفت: مخالفت با مظاهر رشد یافتگی و اعتلای کشور از سوی ایرانیان وطن دوست محکوم است.
سلگی خاطرنشان کرد: اجماع معاندان و دشمنان برای مانع تراشی در راه پیشرفت کشور مایه سرافکندگی و طرد آنان در پیشگاه ملت شده است.
وی با اشاره به خسارت‌های فرهنگی فتنه افزود: گفت‌وگو و پاسخ به شبهات نسل جدید بویژه جوانان دهه هشتادی از گسست نسلی جلوگیری می‌کند.
این مسؤول با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین در گام دوم، ماموریت راهبردی جریان انقلاب است.
سلگی با اظهار اینکه دشمن از فتنه انگیزی دست بر نمی‌دارد، افزود: مراقبت از سامانه‌های فرهنگی و آمادگی برای فتنه‌های جدید نیاز اساسی جبهه انقلاب است.
معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: انفعال و وادادگی در عرصه فرهنگی خسارت بار و غیر قابل جبران است.
وی یادآورشد: جبهه انقلاب پیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور است.
سلگی تلاش دولت سیزدهم را در مسیر تقویت امید و همبستگی ملی واجد قدرشناسی و غرور انگیز دانست و افزود: دولت سیزدهم در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب پیشتاز است.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول