اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خروش مردم شهرهای مازندران در مبارزه با استکبار + فیلم

آحاد مردم با بصیرت شهرهای مختلف مازندران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان آمریکا کوبیدند و اعلام کردند که تا آخر پای انقلاب اسلامی می مانند.

خروش مردم شهرهای مازندران در مبارزه با استکبار + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آحاد مردم با بصیرت شهرستان بابل با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان آمریکا کوبیدند و اعلام کردند که تا آخر پای انقلاب اسلامی می مانند.

 

دانش‌آموز، دانشجو، زن، مرد، پیر و جوان به میدان آمدند تا به استکبار جهانی بفهمانند با فتنه‌گری در کشور نمی‌توانند آنها را از صحنه خارج کرده و به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دست یابند.

 

 

سیزده آبان امسال متفاوت از سال‌های قبل است چرا که با وجود استمرار روح استکبارستیزی در بین مردم ولایت‌مدار این شهرستان، آشوب‌های اخیر نیز خون تازه‌ای به این مسیر دمیده است و آنها با عزم راسخ‌تر پا به میدان آمدند و با حضور امروز خود اعلام می‌کنند؛ این حضور اتمام حجتی است برای کسانی که با خیال واهی در دور تسلسل اغتشاشات و آشوب گام بر می‌دارند.

 

 

در شهرستان نوشهر نیز در امروز یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مقابله با استکبار جهانی همه مردم نوشهر اعم از پیر و جوان، زن و مرد آمده بودند تا بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل و اعلام کنند.

 

 

 

مردم ولایت مدار نوشهر همچون سایر شهرهای کشور با مشت های گره کرده خود به دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که از این فتنه گری ها نمی ترسند و تا پای جان پای آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر خود ایستاده اند.

راهپیمایی امروز مردم نوشهر از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع آغاز و به سمت میدان آزادی ادامه داشت و سپس تجمع در مصلای امام خمینی پایان یافت.

در حاشیه این راهپیمایی پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل تکبیر حاضران به آتش کشیده شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول