اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

«بانک ایده» در مازندران راه‌اندازی می‌شود/ رشد فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه رشد فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان در استان با پیشگامی استاندار ظرفیت جدیدی را در روند توسعه استان فراهم کرده است، گفت: با هدف بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان جوان در مسیر توسعه پایدار مازندران «بانک ایده» در استان راه‌اندازی خواهد شد.

«بانک ایده» در مازندران راه‌اندازی  می‌شود/ رشد فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی  با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام دولتمردان شهید اظهار کرد: حرکت دولت سیزدهم با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تحقق اراده‌های ایمانی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تحقق وعده‌های بیشمار دولت سیزدهم افزود: عبور عالمانه از شرایط وحشتناک کرونایی، جبران کسری بودجه سال گذشته و مقابله هوشمندانه با شرایط تحریمی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای بارز فعالیت‌های یکساله دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

سلگی تصریح کرد: دولت سیزدهم با هوشمندی کامل اقتصاد کشور را به برجام و توافقنامه‌های بین‌المللی گره نزد و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را پیش برد.

وی با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم گفت: مردمی‌سازی سیاست‌های توسعه کشور راهبرد اساسی دولت سیزدهم است و برنامه‌های تحولی دستگاه‌ها با پیوست فرهنگی تدوین و اجرایی می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تغییر سیاست‌های اجرایی دولت در این استان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با شجاعت در تصمیم‌گیری و رفع موانع دیوانی روند توسعه مازندران را شتاب بخشید.

سلگی با اشاره به تدوین اطلس فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مازندران برای ترسیم نقشه راه توسعه، افزود: نظام مسائل توسعه مازندران با دستور استاندار جهادی مازندران تدوین شده است.

وی در این ارتباط به آزادسازی سواحل مازندران در چند ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: برغم آزادسازی سواحل و همگانی شدن دسترسی به دریا تابستان امسال آمار غریق در مازندران ۳۵ درصد کاهش یافت.

سلگی با تاکید بر جدیت استاندار مازندران در مقابله با پدیده زمین خواری و تغییر کاربری‌های زراعی در استان گفت: در دوره جدید مدیریت اجرایی در مازندران بسترهای توسعه بخش کشاورزی در استان با محور قرار گرفتن زارعان متحول شده است.

وی همچنین توسعه فضای کسب وکار با حذف بروکراسی زائد و با رویکرد فناورانه و تجارت خارجی با فعال کردن کریدور شمال- جنوب و بندر امیرآباد در شاهراه ارتباطی اوراسیا را دستاورد مهم مدیریت ارشد اجرایی مازندران در دولت سیزدهم برشمرد و افزود: رشد فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان در مازندران با پیشگامی استاندار ظرفیت جدیدی را در روند توسعه استان فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر هم راستایی سیاست‌های ترسیمی دولت سیزدهم در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی واقتصادی مازندران تصریح کرد: عزم انقلابی و مدیریت جهادی مدیران دولت سیزدهم در مازندران موجب تقویت مولفه‌های اثربخش توسعه متوازن این خطه خواهد شد.

وی با اشاره به تعمیق ارتباط مسؤولان با مردم بویژه جوانان و نخبگان بعنوان رویکرد محوری دولت سیزدهم گفت: با هدف بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان جوان در مسیر توسعه پایدار مازندران بانک ایده در استان راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول