اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بعضی از خانواده‌ها به اهمیت قرآن کم توجه هستند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: بعضی از خانواده‌ها به اهمیت قرآن کم توجه هستند و بچه‌ها استقبال کامل نمی‌کنند و آن هزینه‌ای که برای آموزش قرآن به‌ها داشته باشند در دیگر رشته‌های آموزشی و علمی هزینه می‌کنند و این کم توجهی وجود دارد.

بعضی از خانواده‌ها به اهمیت قرآن کم توجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس  از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در جلسه کارگروه قرآنی استان اظهار کرد: مسئله قرآن را خیلی جدی بگیرید و همه ما باید برای دستکم گرفتن فعالیت‌های قرآنی توبه و استغفار کنیم تا مشمول شکایت خداوند نشویم.

وی افزود: ارکان کارگروه قرآنی آموزش، ترویج و پژوهش است و برای هرکدام دستگاه مربوطه تعریف شده است و ما برای این ۳ کارگروه حساب ویژه قائل شدیم و این جزوه سند راهبردی شورای قرآنی هر کارگروهی بخش مربوطه خود را مطالعه کند و ارگان‌های مربوطه خود را بیابد و جلسه جدی بگذارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه یکی از مشکلات طرح گرایی و طرح گرفتاری است، تصریح کرد: همیشه در همان طرح می‌مانیم و نوبت به زمان و اقدام نمی‌رسد.

این مسؤول با اشاره به اینکه  هدف معین و کلیدی را مشخص و اقدام کنیم، گفت: بهتر است که اهداف و سیاست‌های فراوان بنویسیم و به عنوان سند جامع و کامل در اختیار ما باشد.

محمدی لائینی دروازه ورودی جوان و نوجوان حوزه قرآنی  را آموزش دانست، اظهار کرد: امروز 950 خانه و موسسه قرانی کار آموزش قران را برعهده دارند و در جریان هستیم که با زحمت فراوان هزینه آب، برق  و اجاره را پرداخت می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: بعضی از خانواده‌ها به اهمیت قرآن کم توجه هستند و بچه‌ها استقبال کامل نمی‌کنند و آن هزینه‌ای که برای آموزش قرآن به‌ها داشته باشند در دیگر رشته‌های آموزشی و علمی هزینه می‌کنند و این کم توجهی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یاداور شد: با توجه به اینکه 950 خانه و موسسه قرآنی در استان فعال هستند بستر گسترده و زمینه فراوان است باید به آنها کمک کنیم و موانع سر راه آنها را برداریم که کلی ماشین آموزش قرآن به حرکت در می‌آید.

وی بیان کرد: این سه کارگروه خواسته‌های مادی و غیرمادی«معنوی» در شورای فرهنگ عمومی مطرح کنند و با قوت کار خود را پیگیری کنند و حتما یک جلسه ماهانه را داشته باشند.

محمدی لائینی در پایان با اشاره به اینکه ما به دنبال ظهور حضرت هستیم و حضرت عترت است، خاطرنشان کرد: باید نشان بدهیم جامعه ما آماده ظهور است و  با قرآن که حجت ظاهری خداوند است جوری معامله کنیم که خدا ببیند که این مردم و جامعه آمادگی ظهور را دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول