اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازداشت کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی در محمودآباد

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان محمودآباد خبر داد.

بازداشت کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی  در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به مرجع انتظامی و قضائی شهرستان محمودآباد، مبنی بر کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد ریالی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مالباخته که برای مدتی طولانی در سفر خارج از کشور بوده برای انجام امور اداری و تجاری، کلیه اموال و دارایی‌های خود را به فردی که راننده و مورد اعتماد وی بوده، واگذار کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: فرد مورد اعتماد شاکی که متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری است با سوءاستفاده از این اعتماد پس از فروش اموال و دارایی‌های شاکی، اقدام به سرمایه‌گذاری در امر خرید و فروش بیش از ۳ هراز تن برنج و کسب مال نامشروع می‌کند.

سردار میرزایی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری را که در ییلاقات یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود، شناسایی کردند.

سردار میرزایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده به ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد، متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار قانونی صادره از مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول