اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعمال قانون 55 خودرو در محور سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از اِعمال قانون بر 55 خودرو در محور سوادکوه خبر داد.

اعمال قانون 55 خودرو در محور سوادکوه

مهدی خادمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به محدودیت‌های تردد به مازندران از محور سوادکوه، گفت: از ساعت 24 مورخ هشت فروردین‌ماه تردد به استان مازندران از محور سوادکوه توسط خودروهایی امکان‌پذیر است که دارای پلاک مازندران و گلستان باشند و آدرس بیمه‌نامه و شماره ملی آنان متعلق به یکی از شهر‌های مازندران باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه شهرستان سوادکوه فاقد کمربندی است و تردد در خیابان‌های اصلی با شرایط ذکر‌شده سه‌گانه پلاک، بیمه‌نامه و شماره ملی مانعی ندارد، افزود: در داخل کوچه‌های فرعی شهر‌های پل‌سفید، زیراب و الاشت فقط خودرو‌های دارای پلاک سوادکوه حق تردد و پارک‌کردن دارند.

وی به توقیف یک‌ماهه و جریمه 500 هزار تومانی خودروهایی اشاره کرد که قانون را رعایت نکنند و خاطر‌نشان کرد: از همه شهروندان خواهش می‌کنم تا برای احترام به قانون و توجه به سلامت همگانی موارد قانونی را رعایت کنند.

خادمی به ارائه گزارشی از اجرای طرح از ساعت 24 مورخ هشتم فروردین‌ماه در محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: از آغاز اجرای طرح جدید مقابله با ویروس کرونا از ساعت 24 مورخ 8 فروردین‌ماه تعداد 43 دستگاه خودرو در ایست و بازرسی پل‌سفید برگشت داده شد و در داخل شهرستان سوادکوه هم 2 دستگاه خودرو روانه پارکینگ شدند و 10 دستگاه خودروی متخلف هم با قبض جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/86015/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول