بزارید میدان اسپانیا
@dooste_khoob16 فروردین 1405در پاسخ بهچند بار باید ی اشتباه رو تکرار کنیم؟آیا جردن شد آفریقا و نلسون ماندلا؟آیا نیایش شد آیت الله رفسنجانی؟نام شهدا و بزرگان رو بر روی میدانها و خیابانهایی که جدید ساخته میشه بذارید تا مردم استفاده کنند.
@Kiao0o16 فروردین 1405در پاسخ بهغربگدا ها ، وطن فروش ها ، جاسوس ها ، آلبانی نشین ها ، پهلوی چی ها و اونهایی که آرزوی بوسیدن نشیمنگاه ترامپ رو دارند، تا می تونید دیس لایک کنید 😂ولی مطمئن باشید در نهایت ایران جان پیروز است 💪
@user170910166999396607616 فروردین 1405در پاسخ بهاخه ببخشیدا جماعت ساده لوح عوام الناس اومدن هرکدوم یه اسم پیشنهاد میدنخب زد سال دیگه یه حاکمیت دیگه اصلا طرفدار ایران در ارژانتین به قدرت رسیدمیخای چیکار کنی؟ بازم اسمو برگردونی؟واقعا که
@Doncarlo16 فروردین 1405در پاسخ بهچرا کسی به انگلیس اشاره نکرد هم به ترامپ پشت کرد هم با آرژانتین دشمنی تاریخی داره