خداوند لعنت کند قوم ظالم را
@user1771841617422 دی 1404در پاسخ به وبه محکومین امنیتی، پست دولتی و حکومتی ندهیدمطالبهبه کار نگرفتن فتنهگران در مناصب دولتی
از ابتدای ریاست جمهوری آقای پزشکیان و شعار وفاق، شاهد حضور برخی از منافقین و فتنه گران ۱۴۰۱ زن زندگی آزادی در دولت بودیم. وقتی کسی دل در گرو این نظام و انقلاب ندارد، هرچند پست مدیریتی بدهید باز هم ضدانقلاب هست و نتیجه بذر استخدام و بازگشت بیضابطه فتنه گران در دولت را در فتنه اخیر درو میکنیم.
سازمان استخدامی و اداری کشور، شورای امنیت ملی، مسعود پزشکیان
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user17557149384722 دی 1404در پاسخ بههنوزم یک عده نفهمیدن میگن کارخودشونه بس که این روزا از این ادمای جاهل عصبی ناراحتم زندگی ندارم کورم که باشید بوی خون نمیبرید کرهم که باشید بوی سوختن نمیبرید ای منافق صفتان اینا از نسل همون اشعث ها هستن که عقل گذاشتن کنار بابا این همه جنایت شمارو اگاه نکرد وضع اقتصادی وبی عدالتی بسیار اما ایا در این …نمایش بیشتر
@Uu1ir22 دی 1404در پاسخ به🚨حمایت مردم از تخریب کافه های ضد انقلاب👇🏾https://fna.ir/pVhLgهمه رای بدید تا پیگیری بشه👆👆👆
@Shirazi7322 دی 1404سلبریتیها چقدر واسه مهسا کوموله حنجره پاره کردن ... الان لالمونی گرفتن !!! احیاناً نظری درمورد این سه چهار دختر زنده سوخته شده ندارن؟؟؟؟ چقدر وقیحند آخه
@user17179173409522 دی 1404در پاسخ بهاین ها همان اوباش زن رندگی آزادی هستند. از نظر این ها زن فقط باید لخت باشد و ابزار سوء استفاده. این ها از دختران و زنانی که شرافتمندانه کار می کنند متنفرند.
@user170910070601381285022 دی 1404در پاسخ بهتمام دو قطبی سازی از این سلبریتی های بی ناموس شروع شد... بدون هیچ دانش و سوادی فقط واسه جیغ و داد و هیجان ، دیده شدن مثل اون پورن استار که هوس دیده شدن داره ، فقط رو موج خرابکاری بدون ترس از هزینه کارهاشون ، حرف مفت می زنند و یک مشت جوان نادان که فرمان پذیرند ، بخاطر گنده شدن این احمق ها ، فریب می خ…نمایش بیشتر
@user17626814156022 دی 1404در پاسخ بهتقاص خون جوانان،کودکان معصوم و تمام شهدا رابایدازآمرین اغتشاشات وازامثال روحانی خائن،ظریف خائن وافرادضدنظام که دردولت چهاردهم نفوذکرده اند گرفت.
@user17681441956622 دی 1404در پاسخ بهاین ها که خودشون نشون دادن چه داعش های هستن وای به حال روزی قدرت داشتن به هیچ کس رحم نمیکنم
@user170910144264301149522 دی 1404در پاسخ بهتمام این وحوش بدتر از داعش باید بدون ارفاق به اشد مجازات برسند. به خدا قسم این تروریستها و اغتشاشگران جنایتکار از حیوانات درنده پستتر هستند.
@user170910067915556738722 دی 1404در پاسخ به😭😭چه خونهای پاک و مظلومی خدا به حق این خونها تمام مسببینشون رو نابود کنهانشالله خدا امنیت و ارامش رو برگردونه
@user170910158266223415622 دی 1404در پاسخ بهاللهم اشغل الظالمین بالظالمین🤲خدا لعنت کنه اونهایی را که باعث این وضع اسف بار شدند تا کی مماشات از وقتی سران فتنه را به حال خودشون رها کردند این نقشه شوم را کشیدند تا از طریق مشکلات اقتصادی به مردم فشار بیارند تا به بهانه گرانی بریزند بیرون و بیافتند به جون همدیگه و چه کارشناسی شده پزشکیان و دولت ن…نمایش بیشتر
@user170910013328262425222 دی 1404در پاسخ بهان شاالله اینترنت ملی بشه. هر کی کسب و کار داره تشریف بیاره برنامه های ایرانی.البته گر مدتی بعد اصلاح طلبان خائن بگذارند و تمام هم و غمشان رفع فیلتر نباشد.جواب مادران شهدا را بدهید خائنین
@user17681915231522 دی 1404در پاسخ بهامروز علاوه براینکه باید عاملان وآمران این جنایت به اشد مجازات برسند باید زمینه سازان این جنایات هم مورد پیگرد قرار بگیرن همونهایی که باسو استفاده ازمناسب وجایگاههاشون فساد ودزدی کردن وزندگی پرزرق وبرقشون روکه تماما ازمال حرام بود به رخ ملت کشیدند وبلعث شدند دشمنان قسم خورده ایران بااستفاده ازاین اف…نمایش بیشتر