اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آغاز به کار کارگاه دوخت کیف در راستای رزمایش مومنانه درشازند

مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی از آغاز به کار کارگاه دوخت کیف و جامدادی در راستای رزمایش مومنانه در شهر شازند خبر داد.

آغاز به کار کارگاه دوخت کیف در راستای رزمایش مومنانه درشازند

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای تحقق بخشی به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مومنانه و اقتصاد مقاومتی کارگاه دوخت کیف و جامدادی در شازند راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه با اشتغالزایی 3 نفر از بانوان طلبه و دو نفر از زنان شازند و با کمک خیرین و امام جماعت محله و طلاب بسیجی شازند در روستای اکبرآباد شازند فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون یک هزار و 500 عدد کیف و جامدادی تولید و بین دانش‌آموزان محروم توزیع کرده است.

 

کارگاه دوخت کیف شازند 1500 عدد کیف در راستای رزمایش مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده است

مسئول بسیج طلاب سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه توزیع محصولات تولیدی این کارگاه در بین دانش‌‌‌‌‌آموزان نیازمند به صورت رایگان و سایر دانش‌آموزان با قیمت بسیار اندک است، گفت: مواد اولیه مورد نیاز این کارگاه توسط خیرین تامین می‌شود.

رجبی افزود: محصولات تولیدی این کارگاه ایرانی اسلامی بوده و به نوعی ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان است که تلاش داریم به زودی محصولات تولیدی را توسعه بخشیده و به پوشاک ایرانی اسلامی بسط دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج طلاب سپاه تاکنون 2 هزار و 500 لوازم التحریر رایگان تهیه و در قالب رزمایش مومنانه بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرده است.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول