اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حسابرسی هپکو زودتر انجام شود/ خسته شدیم از بس برای هپکو دوندگی کردیم

عضو شورای اسلامی کارشرکت هپکو با تاکید بر لزوم حسابرسی ویژه از شرکت هپکو گفت: تا زمانی که از هپکو حسابرسی ویژه نشود، برای این شرکت حساب سازی می‌شود و این حساب‌سازی غارت بیت‌المال را به دنبال دارد.

حسابرسی هپکو زودتر انجام شود/ خسته شدیم از بس برای هپکو دوندگی کردیم

شهرام رمضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اعتراض کارگران شرکت هپکوی اراک به وضعیت این شرکت اظهار کرد: کارگران دو ماه است هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌اند، این در حالی است که شرایط اقتصادی امروز بیداد می‌کند و اگر حقوقی هم دریافت کنند تنها برای 10 روزه کفایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: شرکت هپکو در شرایط سختی قرار دارد، هیچ کار و سفارشی برای این شرکت گرفته نمی‌شود، مدیران تنها به فکر دریافت حقوق‌های میلیونی هستند و هیچ بازخواستی از آنها  بابت کار نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو با تاکید بر لزوم حسابرسی ویژه از شرکت بیان داشت: تا زمانی که از این شرکت حسابرسی نشود برای آن حساب‌سازی خواهد شد که این کار برای شرکت عواقب بسیار بدی دارد و موجب غارت سرمایه‌های بیت‌المال می‌شود.

رمضی گفت: هیچ کدام وعده‌هایی که مسوولان برای شرکت داده‌اند، عملی نشده، وضعیت دیروز هپکو بسیار بهتر از امروز بود، هرچه بیشتر برای حفظ این شرکت تلاش می‌کنیم بیشتر ناامید می‌شویم.

وی بیان کرد: سه شب مقابل سازمان خصوصی سازی خوابیدیم و پیگیری واگذاری هپکو به ایمیدرو بودیم، اما صبح که بیدار شدیم به ما اعلام کردند هپکو به تامین اجتماعی واگذار شده و این جای بسی تعجب است که چرا یک شبه چنین تصمیمی گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو افزود: مدیرانی که یکی پس از دیگری در این سال‌‌ها آمدند و رفتند هیچ کدام تلاشی برای حفظ این سرمایه نکردند، هیچ بازخواستی هم از آنها نشد، در حالی که کارگرانی که برای احقاق حقوق خود فریاد زدند مدام بازخواست شدند.

رمضی ادامه داد: در حال حاضر تعداد دستگاه‌ها و ماشین‌آلات از تعداد نیروی انسانی شاغل در شرکت هپکو بیشتر است، نیروها در حال بازنشسته شدن هستند و دستگاه‌ها کاری برای انجام دادن ندارد، هیچ حساب و کتابی نیست، هزینه‌های میلیاردی برای حقوق‌ها واریز می‌شود اما مشخص نیست کجا می‌رود.

وی بیان کرد: مسوولان باید در برابر این شرکت پاسخگو باشند و به وعده‌های خود عمل کنند، خسته شدیم از بس برای هپکو دوندگی کردیم، هرچه بیشتر تلاش کردیم کمتر نتیجه گرفتیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول