اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم از منازل خارج نشوند/ زمان مناسبی برای مسافرت و بیرون رفتن نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نه تنها گروه‌های پرخطر، بلکه افراد سالم هم به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند، تا بتوان از گسترش این بیماری جلوگیری کرد.

مردم از منازل خارج نشوند/ زمان مناسبی برای مسافرت و بیرون رفتن نیست

سیدمحمد جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سرعت انتشار ویروس کرونا بسیار بالاست، تنها راه کنترل این بیماری با مشارکت خود مردم امکان پذیر است.

وی تصریح کرد:‌ از مردم خواهش داریم جز در مواقع فوق العاده اضطرار و ضروری از منازل خارج نشوند، بیماران مبتلا به اچ آی وی مثبت، بیماران دیابتی، افراد بالای 60 سال، زنان باردار و گروه‌های خاص که تحت هیچ شرایطی نباید از منزل خارج نشوند، زمان مناسبی برای مسافرت و بیرون رفتن نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: کنترل این بیماری در مراکزی که با ازدحام جمعیت مواجه هستند، سخت و غیرممکن است، مردم از حضور در سینماها، سالن‌های ورزشی، زیارتگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، بازارها، داروخانه‌ها خودداری کنند.

جمالیان گفت: بیماری کرونا بیماری خطرناکی نیست، اما سرعت انتشار آن بالاست که افراد را درگیر می‌کند، چنانچه مردم در خانه بماند و مسائل بهداشت فردی را رعایت کنند هیچ خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول