7 فروردین 1405

مالکی: می‌توان سالانه ۸۰ میلیارد دلار از تنگه هرمز درآمد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، گفت: با تدوین قانون جامع برای دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری، می‌توان سالانه تا ۸۰ میلیارد دلار برای ایران درآمد ایجاد کرد.
ان شاءالله درآمد را به ۱۰۰۰ میلیارد برسانیم
12:00 - 7 فروردین 1405

4 واکنش
1736 بازدید



1 پاسخ

@user17091006310279423817 فروردین 1405
در پاسخ به
برو بالاتر تا ده هزار میلیارد دلار در ماه