@mahsayi28 دی 1404
در پاسخ به
نههه همسرداری نیستکانال ننه ابراهیمه😂
تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears228 دی 1404
در پاسخ به
همش چرت و پرت یه مشت بیکار نشستن
@mahsayi28 دی 1404
در پاسخ به
🗿توهین نکن 😂😂خیلیم جالبه اینا
تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears228 دی 1404
در پاسخ به
نه باو یه مشت بیکار و بدبخت نشستن و بجای لذت از دنیا یا کار مفید .....
@mahsayi28 دی 1404
در پاسخ به
پدرشوهرم خدا بیامرز شب خواستگاری به پدرم گفت خب آقای فلانی موافقید یه صیغه محرمانه بخونیم؟ (به جای صیغه محرمیت) 😂😂😂
@Kiwiana28 دی 1404
در پاسخ به و
ببخشید من فکر میکردم کوچولویید، مثلا دبیرستانی، یعنی چی "پدرشوهرم"؟🥀
@mahsayi28 دی 1404
در پاسخ به و
مشتی اینا خاطرات ملته😂😂😂
@mahsayi28 دی 1404
من دانشجوی ترم یکم
@Kiwiana28 دی 1404
در پاسخ به و
آقا خوشبختم
@mahsayi28 دی 1404
در پاسخ به و
سبز و مانا باشید شما چندسالتونه
@Kiwiana28 دی 1404
در پاسخ به و
پایدار همچو سرو باشید۲۰ یا به قول شما ترم ۵ کارشناسی
بلند قامت همچون چنار باشید اع ۲ سال بزرگی فقط😂
01:10 - 28 دی 1404

2 واکنش
58 بازدید



1 پاسخ

@Kiwiana28 دی 1404
در پاسخ به و
پهناور همچون ایران زمان هخامنشیان باشیدآرهه