من با هربار خواستگاری رفتن یکی دوتا ملاکامو حذف میکردم. هنوز نتونستم ازدواج کنم😂+یه دونه اینجوری قبلا دیده بودم، از ملاکهاش فقط مونث بودن باقی مونده🦦
من پنجاه و چهار تا خواستگار داشتم که همه ی این پنجاه و چهار تا آقا پسر خیلی خوب بود اما خانوادهها متاسفانه وقتشناس نبودن امیدوارم خواستگار بعدی اینطوری نباشه+چندبار بگم خواستگاراتونو نشمرید؟سرشماری میکنید چرا انقد😕