تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears227 دی 1404
در پاسخ به
تنها کسی که غیر تو فالو کردم یه مذهبیه‌ست
@mahsayi27 دی 1404
در پاسخ به
عی جان کیه
تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears227 دی 1404
در پاسخ به
نمیدونم فقط با وایب پیجش حال کردمیه سیده

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears227 دی 1404
در پاسخ به
سید
@mahsayi27 دی 1404
در پاسخ به
حیف نمیشه اینجا چیزی بگم حیحیایخسروبیکا نداری؟
تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears227 دی 1404
در پاسخ به
نه هیچ وقتم نصب نمیکنم ازش بدم میاددد
@mahsayi27 دی 1404
در پاسخ به
🗿چی داری الان؟
تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears227 دی 1404
در پاسخ به
شاد، ایتا، تکسا
@mahsayi27 دی 1404
در پاسخ به
کا اینطور 🗿
تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears227 دی 1404
در پاسخ به
اوهومایتارو فقط واسه پیامای ذخیره شده نصب کرده بودم
کا اینطور ²
22:32 - 27 دی 1404

11 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ءاشك²؛‌
@Tears227 دی 1404
در پاسخ به
سوجان حساس میشود