همسر شهید خودسیانی میگوید: ساعت ۸ صبح بود که هنوز خانمم پاسخ پیامک من را نداده بود. تماسی هم گرفتم اما جواب ندادند. سپس متوجه شدم که خانهشان مورد حمله جنگندهها قرار گرفته و همه خانهها کاملاً آوار شده و در حال آواربرداری هستند.
سلام من همکلاسی شهیده ریحانه خودسیانی بودم واین خبر بسیار برایم ناراحت کننده بود به شما تسلیت میگم آقای ترابی روح شهیده ریحانه خودسیانی و خانواده محترمشان شاد مارا درغم خود شریک بدانید